30.10.2008

Dagen før den store dagen!

Og den store dagen er nemlig Halloween-fest på SFO! Ettersom jeg ikke får dratt på halloween FESTEN (en ekte fest, uten barn altså) senere på kvelden er jeg nødt til å kjøre fullt ut med barna! Jeg skal være fange! Jeg skal låne Viktoria sitt kostyme! Jeg kommer til å ta meg riktig bra ut med andre ord! I dag har jeg vært på shopping! Jadda! Det tok av! Jeg leverte inn devil bride kostyme mitt på standard. Hun begynte å spørre hvorfor jeg ikke ville ha det! Det har da ikke hun noe med?! Jeg og Malene hadde en ganske så morsom dag i byen før jobb. Malene innsisterte på å kjøre, men jeg kan jo ikke blame henne. Hun er ikke Oslo-menneske. Hun aner ikke at det er et ufrivillig selvmord og bevege seg ned i byen med bil. Det ente opp med at vi kjørte inn på Palleet parkeringshus, inn feil inngang. Eller skal jeg kalle det utgang? En bil sto plutselig front til front med oss. Han knyttet med neven, for så å tenne seg en røyk! Gal mann! Men da vi kom oss inn var det ikke måte på hvor mye vi koste oss. Som alle vet var det OD i dag. Vi ente opp med å ha to sure unger hos oss. De kunne ikke være ute, det var for kaldt. De kunne ikke gjøre noe nyttig, det gadd de ikke! Så Malene tok saken i egne hender og sa "Nå får dere se å klappe igjen kjeften". Haha.. Innlegget under, om min gode venn Anniken er forresten bare der for å få henne til å komme opp til meg å se Prison break. Hun vil nemlig se på Ungkaren! Derfor må jeg bestikke henne. Og jeg har til og med fortalt henne at jeg skal gi henne en overaskelse. Men jeg finner ikke på noe! Uansett! GOD DAG OG ADJØS!



PS: Jeg vil farge håret. Men hvilken farge bør jeg farge det?! Nå har jeg litt lysebrun med litt lysestriper (blir sjeldent vakkert over sommern).. Så nå er det på tide med ny farge! Hvilken farge jiiii!




6 kommentarer:

MaleneB sa...

bønder i byen går sjelden bra.. Sats på sveisen på bilde nr 4, tilbud på hårspray på HM;) tihi, neida.. du er lekker på håret nå da:)

Anonym sa...

skulle gjerne sittet i den bilen da malene gjorde det uhellet!:P
sånt er alltid gøy:)

syhs du skal ha håret mørkt.

den fangedrakten er gennern. du skulle ha lånt den lenken rundt benet, av henne også da..;
jeg skal være bunnyyy=) halvveis i alle fall:S

Karin sa...

Thank you! Kjempekos å få kommentarer fra folk jeg ikke kjenner! =) Fin blogg du også, rett farge ;)

Camilla Didriksen sa...

Jeg synes nummer 5 var utrolig kledelig til deg :) Alt var fint, men likte best nummer 5 :)

Karoline sa...

Likte best fargen på bilde 5 jeg<3

Emelie sa...

Jeg kjørte midt i Oslo en gang og det var skikkelig stresende ass! hehe:P

Syns du passer godt i mørkt hår=)