31.10.2008

HALLOWEEN!



En dag full av tradisjoner! Men du merker fort at Norge er litt wanna be USA! I dag var jeg kledd ut som en fange. Og Malene var kledd ut som en sykepleier full av blod. En 5. klassing kom bort å så stygt på meg og sa: "Hva skjer med deg a? Isted var du en sykepleier full av blod og nå er du en fange?" Likner vi SÅ mye liksom? Går dere trick or treat fremdeles? Det er vel mest for barn! Da vi gikk det da vi var mindre kunne vi ikke siste delen av regla. Så vi gikk rundt å skremte gamle damer med: TRICK OR TREAT, TRICK OR TREAT, GIVE ME SOMETHING GOOD TO EAT, IF YOU DONT - I DONT CARE - I WILL TAKE YOUR UNDERWEAR!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe søte kostymer :D Likte fengselskostymet :P

MaleneB sa...

wow;) hot nurse det der ass, skulle gjerne tatt underwearet hennes ja! heheh:P

Anonym sa...

Så stilige kostymer :D

Tuppene sa...

Søte kostymer dere hadde!

AK sa...

Artige kostymer:)

Camilla Didriksen sa...

Søte bilder :D

Ane-Mathilde sa...

Kule kostymer ;D
Nei, går ikke trick og treat :P

Fin blogg :)

Anonym sa...

Dere er ikke skumle, dere er søøte! :b Det er jo helt feil! Man skal være SKUMMEL! :D

MaleneB sa...

drea: Inga can`t help herself.. alltid søøt uansett!

Isabell sa...

Jeg har ikke gått siden jeg var liten! Men det er jo kjempeartig!
NESTE ÅR skal jeg :D haha

Ingrid E. sa...

hehe! gikk vel mest i at hele halloween greia foregikk på SFO! Men Malene (nursen) var ikke så søøt altså! ta en titt på armer og ikke minst rundt munnen! haha

KristineBirgitte sa...

Hyggelig med kommentarer fra fremmede - er ikke så ofte, mest venner og sånn som leser bloggen min. Og noen randoms ;) Hvis du ikke har noe imot at jeg spør - hvor fant du bloggen min? Er litt nysgjerrig på hvor folk "finner" meg :)

Søt blogg du har selv, forresten. Interessant og, i motsetning til mange andre, ikke så hysterisk "se hit" :)

Anonym sa...

Morsomme kostymer ! ;) Takk for kommentar :)

Anonym sa...

Tusentakk =) Nei - hadde en passe gørr lørdag da, så ble sittende med bilderedigering - og vips, sånn ble resultatet. Har akkurat samme header uten all teksten også da, vurderer den og, klarer ikke helt å bestemme meg.

Du hadde jo kjempefin blogg! Elsker å "oppdage" nye blogger! :D

Hanne sa...

Så kule kostymer!

Ingeling sa...

ojja, hehe, regner med at det kom noen etterhvert da;)