02.11.2008

Mitt nye krypinn

Wihuu! Jeg skal få nytt rom og det betyr ny innredning og oppussing og hele greia:D Siden jeg har nokså lite rom nå (les: bøttekott) så har jeg ganske liten seng, men nå skal jeg fikse meg dobbelt seng.. Men jeg er usikker på hvilken, og hvordan den skal se ut. Her er noen av ideene:


Sengen til venstre vil jeg i så fall velge i hvit tror jeg! Eller kanskje lyst tre var fint? ehm...:s

Så var det belysning! Det er jo viktig! Hihi. Da står det mellom disse:






Veggene skal forresten være kremhvite, sånn som på mitt gamle rom! Jeg tenkte å kjøre en hvit og lilla stil! Med litt sølv, grått, og lilla accesoire! Har ennå ikke bestemt meg for hva slags farger jeg skal ha på gardinene. Noen ide? Dessuten er det et ganske stygt tre gulv der inne. Lurer på om jeg skal kjøre et mykt og deilig teppe som dekker hele gulvet i begynnelsen. Damping eller sliping tar jo så helsikkes lang tid! Klarer ikke vente! Har allerede planlagt hvordan jeg skal innrede til julen og! Hehe! Jeg blir så gira!! Jeg må ha en ny tv! Også er det veranda på rommet! Da må jeg jo fikse utemøbler, for den MÅ jo brukes! Speil er viktig! Ahh jeg kan nesten ikke vente! <3333333>
ps: for dere som ikke har sett sex and the city the movie ennå! Eller ikke har råd til filmen. Gå inn på http://liiiindaa.blogspot.com/ og bli med på konkuranssen hennes:)



21 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: hehe det skjønner jeg godt;) syns all innredningen var lekker så vanskelig å hjelpe deg med noen valg, men syns du definitivt bør gå for teppe over hele gulvet;) tenk hvor deilig det blir når kuldegraden kryper seg inn på rommet ditt:p

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig commento! den sengen så utrolig deilig ut bw;D

Karoline sa...

gud, de sengene så digge ut!<3

Agnethe sa...

ååh, jeg vil også ha ny og fin dobbeltseng! tar gjerne den nederste sengen, og lampe nr. 2:)

Hanne sa...

Gøy med nytt rom:) Vi har kremhvite vegger, har akkurat pusset opp. Vi har hvit seng, og hvite gardiner. Veldig fornøyd med det:)

Susanne sa...

Så herlig det er med oppussing/makeover av rom etc. :D
Alt man har lyst på, alle idéene man får.. Man blir så tent :D
Problemet er bare 1 ting; Penger, penger, penger...
;P

Jaja, lykke til :D

Linda sa...

svar : neinei, har ikke laget en nei ;P så flink er jeg ikke. Har kjøpt den i butikken :D hehe.
Tusen takk, liker bloggen din også;D heng med i konkurransen min

Ingrid E. sa...

Ja! Oppusing er utrolig gøy! Elsker det! Jeg har en liten interiørarkitekt inni meg:P hehe! Men det er så vanskelig å velge! Og jeg vet ikke engang om jeg har råd til noenting:P Hehe! Men et koselig rom skal jeg hvertfall få! Koste hva det koste vil:P

Ingrid E. sa...

linda: skjønte ikke helt konkuransen! men fortalte om deg og konken nederst på dette innlegget<3:)

Anonym sa...

sv: ja, det skal jeg :) gleder meg veldig!

morro med innredning :)

Line og baby❤ sa...

takk, fin blogg selv:)

Malina sa...

Så fine ting du har plukket ut! :) heldig du er som får nytt rom, da.

Anonym sa...

Dei sengene såg heeerlige ut!

Sv: Takk! Brukte photoshop:) Om du vil kan eg legge ut ei oppskrift på det;)

Camilla Didriksen sa...

Åh, mye fint :)

Caroline sa...

Det blir sikkert fint vettuu: -D

Det er alltid kos med rolige lørdager :)

Kjempe fin blogg du har : -- )

Kisses Caroline ;*

Anonym sa...

Takk :) Ja skal se hva jeg får til ;) Så fine ting!

Kristine sa...

innredning er det beste med oppussing synes jeg :D haar så lyst på en lyskrone!

Catherine Sund sa...

Takk for kommentaren din :D

1. Jeg bruker Photoshop, om du har det kan jeg godt fortelle hvordan, bare let me know :D
2. Tusen takk, det er din også!
3.jeg vet, jeg får det vell fint snart ! :D

Tuppene sa...

Ååå.. den der første "lampen" var utrolig stilig! Den MÅ du ha! Så likte jeg den hvite senga- skikkelig romantisk stil!

Cecilie sa...

ja skulel ønske jeg likte det, ser så godt ut når andre spiser det! menmen:P så fine pynteting!

Anonym sa...

Takk, det samme :-)
Hva har du holdt på med i helgen?:)