03.11.2008

Julefilmer!

Jeg er skikkelig i julesteming, jeg klarte nemlig ikke styre unna! Så.. jeg ente nå opp med å søke rundt på diverse julefilmer jeg har lyst å se i desember måned! Har noen av dere noen dere liker?
Jeg har skikkelig lyst å se Christmas shoes, men jeg vet ikke hvor jeg kan få kjøpt den! Anyone?


I dag tok vi bilde på jobben! Det var gøy! Jeg stilte opp i en pasjonsfarge liknende genser?! Jeg ville ha oppmerksomhet! For tiden er jeg ute etter ny mobil! Noen forslag??:) Jeg skal ha en med skikkelig bra kamera ettersom både mobil og kamera er innlevert til rep så får jeg ikke tatt bilder! Og jeg som elsker å ta bilder! Nå ble dette et tørrprat innlegg igjen! Vi sees når jeg har noe å fore dere med.

Løøøv from mee;P

16 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

ja, pleier å være billigst på mandag formiddag, så da står jeg klar ved pumpa :p hehe..

Anonym sa...

ganske gøy ja, hvertfall å lese over det etterpå, om deg selv. det ser så rart ut

Inez Madeleine sa...

kan ikke anbefale min mobil hvert fall, har ikke sett maken til dårlig kamera før:p

svar: Hehe, småunger er best! Du blir nok sikkert enda mer verpesyk av å jobbe på SFO ;-)

MaleneB sa...

du og den jula di, ingrid! hehe

Siri sa...

haha, takk! ;D

Krii sa...

åh:D den filmen så skikkelig koslig ut asså^^

Christina sa...

Du kan jo sjekke ut www.amobil.no
der er det mange nye og slikt :)

Jeanette sa...

Den filmen så søt ut :)

Anonym sa...

sv: bra de falt i smak :)

julefilmer var litt tidlig å komme med :o

Anonym sa...

sv: må man ha mac for å laste ned cut express?

Emelie sa...

Aw, den så skikkelg søt ut!<3

Karoline sa...

Den filmen vil jeg se!

KamillaK sa...

Hehe, du er i hvertfall ute i god tid med julestemningen din:)

Anonym sa...

Vil du ha med skikkelig bra kamera og i tillegg bra mobilinnhold så tror jeg kanskje den nye Sony Erickson er noe for deg ;-D hele 8.1 mpx på den! Så den på reklame idag, hehe ;-D Gleder meg til å se julefimene! Hjemme alene filmenene er et must da

KristineBirgitte sa...

Den nye SonyEricsson-mobilen har visst 8 megapixler eller noe sånn - det må vel være noe for oss bloggere? :D

MARITHOS sa...

Ingen slår "Home Alone"-filmene, jeg blir aldri lei :)