05.11.2008

Dagen i dag


Hvem skriver vel ikke om valgnatten i dag? Men er det rart? Nei! Men hva vet vi nordmenn egentlig om McCain og Obama? Det er ingen hemmelighet at Obama er populær i Europa. Men hvorfor? Det er blitt som en mote, alle rundt deg sier de heier på Obama, da gjør like så godt du og det. Jeg skal innrømme at jeg er en av de uvitende idiotene som faktisk heier på Obama og om noen spør meg har jeg kunn to argumenter; Jeg har hørt at han er mer Europavennlig enn Bush og McCain.. Og jeg tror han vil klare å håndtere Amerikas økonomiske kriser for tiden. Men jeg har valgt å forholde meg taus når folk spør. For jeg håper alle er klar over hvor lite inteligent det høres ut når du heier på Obama fordi sidemann sa det og argumenter er du tomme for. Jeg syns det er flaut at jeg er så lite politisk engasjert som jeg er. Og jeg har rikelig med planer om å endre meg der. Gjør det dere og. For snart er det valg i Norge, og å stemme på et parti fordi en annen sa det er virkelig helt patetisk!

11 kommentarer:

Monica sa...

der sa du det ;)

Amanda sa...

Veldig enig! Jeg er ganske lik som deg. Jeg tenker jo at jeg heier (eller, heide blir det vel nå) på Obama, men har jeg egentlig noen grunn? De argumentene jeg har brukt er rett og slett fordi jeg syns at visepresidentkandidaten til McCain virker litt scetchy. Men det er jo ikke grunnlag til å "heie" på noen av dem, så når folk spør meg pleier jeg si at jeg egentlig ikke veit nok om dem til å si noe om det.

Takk for kommentaren på bloggen min! :)

Magnuss sa...

Vote for PARiS!<3<3 linke?

Siren sa...

Ja, jeg er veldig enig med deg. Nesten hele Norge sier at de heier på Obama, men det er jo ikke alle som helt vet hva han står for, men vi vet jo litt om det. Men etter min mening virker det som at han blir en bedre president enn det McCain noen gang ville blitt=P
Det har jo litt med krigene i Irak og Afghanistan og hvordan de ville taklet dem også =P

Fin blogg forresten =D

Karoline sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ. Jeg er så forbanna lei det valget. Sorry.haha

Ida Kornelia sa...

Han blir nok 100% ganger bedre enn Bush i hvertfall! Bush og Mcain var jo venner osv. Ikke bra=)

Anonym sa...

helt enig :) selvfølgelig. heh.
vledig bra skrevet!

Anonym sa...

jippii=)

Anonym sa...

OBAAMAA! - er så utrolig glad han ble valgt.

Unknown sa...

Håper Obama kan gjøre noen forandringer da :)

Anonym sa...

BARACK OBAMA!!!
DEN ENESTE RETTE!
Haaaah, nå blir det CHANGE, dere!