05.11.2008

Hafjelltur og LEK

Tre søte bestevenninner fant en helg i Oktober ut at de ville på Rebecca sin hytte på Hafjell. Ettersom jeg var den eneste som hadde lappen var det jeg som kjørte. Men uten gps og Rebecca i passasjersetet (Rebecca har en tendens til å drømme seg inn i sin egen verden), så måtte jeg følge de rådene vi fikk av moren til Anniken på hvordan vi ankom Hafjell. Beskjed en: Følg skiltene til Gardermoen.. Det gjorde jeg! Og ingen reagerte før vi sto utenfor avgangshallen på Oslo's flyplass. Hvor lang tid tar det egentlig å kjøre til Hafjell? Vi startet hvertfall rundt 7 tiden og var fremme rundt midnatt. Vi varmet opp hytten, spiste en nydelig middag og skulle til å sette på en av dvdene vi hadde kjøpt på veien. Men hvor var dvdspilleren? BORTE! Vi krøp oss sammen rundt Anniken sin laptop og så en heit skrekkfilm. Dagen etter fant vi ut at vi skulle på tur i fjellet.




Og her kommer poenget med innlegget. En liten LEK! Alle har vel hørt om "Finn Willy"? Vel.. Dette er "Finn Rebecca!"





SUPERKOSLIG TUR MED VERDENS BESTE BESTEVENNINNER<3

22 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei. takk for kommentaren :) og han kompisen din- han hørtes ikke dum ut gitt, skulle gjerne flyttet hele norge nedover jeg..! :D

HILDE J sa...

Hellow!
Haha, morro på tur skjønner jeg ja. Godt dere fant fram til slutt, men så seint a gett. Og så se skrekk film. Dere må da ha hatt litt nerver på høygir før dere sovna? Ei hytte midt i skeven, på hafjell... Hummm, minner meg smått om Fritt Vilt indeed *S*

Takk for koselig kommentar forresten :-D Hyggelig at du også la igjen et spor ! ^^,

Anonym sa...

SV: Hei! Nei, jeg heter Maud, men fordi veldig mange har problemer med å uttale det (spesielt på fester..) så ble det til at folk bare sa Maud Angelica, og at det falt lettere for dem da, så siden da har det bare blitt sånn! :) Tusen takk.

MaleneB sa...

jeg fant ikke rebekka på hverken bildene eller på Fatso! hehe

Anonym sa...

Headeren din var fantastsisk! Hvilket program har du brukt for effekten du har på bildet?

Linn sa...

Hyttetur med venner er så kos:)

Karoline sa...

åhhh gud ! Den turen er jeg sykt misunnelig på..! <3

Robin Johansen sa...

Tack så mycket! :)

Anonym sa...

fin blogg du har! l
ike it:)

Shelly sa...

Hyttetur hørtes koselig ut, bra du har kost deg :)

Fin blogg btw, liked it <3

Anonym sa...

:) bare hyggelig, og jo takk for det du :) Okei, men da kan jeg jo alltids prøve det da ;)

VEDIS KRISTINE sa...

Åå, det så koselig og morro ut :D hihi! Ja, uff, matte er kjedelig men det må til ja :( Norge skal få slippe å se meg bak disken på Mc'ern om 10 år ass, haha;) fin blogg!!

Unknown sa...

Kjempefin blogg du har!
Takk for kommentaren på
Simba-innlegget mitt. Han
er jo helt herlig, er han ikke
det? :D

Ina Margrethe sa...

Så ut som du har kost deg veldig :)

Anonym sa...

Sv: Tusen takk!! Men jeg skal faktisk bytte det ganske så snart;)

Catrine sa...

Jepp, de har Uggs på Victoria's Secret!;) Billige og!

Jorunn sa...

Så herlig...
Bestevenninner er så viktig!!! Jeg er ikke så flink å finne veien selv... så jeg hadde sikkert brukt like lang tid om jeg ikke visste hvor jeg skulle fra før av! hehe..

Sara sa...

Så gøyt :D

Emelie sa...

Aw, tusen takk for det!:P
Dette så ut som en super koselig tur. Finnes ikke no bedre enn å ha en skikkelig jentetur med bestevenninner<3

Lone sa...

hehe, så koselig! godt å dra på hytta å bare slappe av og kose seg :)
-lone Kristin

Silje sa...

Jepp, det er sant! :)
Høres ut som dere har hatt det koselig ^^ Men det hørtes litt creepy ut å se skrekkfilm på fjellet ;o

Maria Helene Nilsen sa...

Hehe, tror jeg ser deg på det ene bildet:p

Når jeg starter med julegavene så tidlig kan jeg planlegge gavene mer slik at jeg blir mer fornøyd med de!;D