14.10.2008

I dag hadde jeg skikkelig plæns for dagens innlegg. Tatt flere bilder med mobilen min og greier, så plutselig drar de inn mobilen min når jeg prøver å få opphevet kjøpet hos telekiosken. Tilbake fikk jeg en 'fancy' mobil tilbake, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd den var eldre enn den legendariske 3210. I dag har jeg brukt opp alle pengene mine på skolebøker. Jeg skal nemlig ta opp to fag i desember; norsk og nyere historie.. Så tømte jeg kontoen på en grå kosedress, det må man ha. Anniken derimot kjøpte verdens stiligste skinnjakke i brun. Hadde kontoen min sagt ja hadde jeg hevet den med jeg og. Men sånn er det vel å jobbe på SFO, selvom dagene er herlige svarer ikke lønnen til livets glade sang. Det er nettopp derfor jeg tar vikar-timer. Jeg er lærer med andre ord. Vet ikke helt om det fenger, men timelønnen er fint allright! I morgen skal jeg være lærer i en klasse med barn som ikke prater norsk. Lurer på hvordan det fungerer? Hva slags språk snakker man da? For det er ikke som om jeg fikser engelsk! På sfo i dag lagde vi vafler, også hadde jeg danseleken med barna. Også lagde jeg noen lekre bursdagskort til de to neste bursdagsbarna i vennegængen.. Jess.. Nok tørrprat, redd for å miste lesere. For tiden har jeg èn.. !

0 kommentarer: