17.10.2008

Peppes Pizza & Fritt vilt!




Da har det gått to dager, og de har jeg brukt på kino og restaurant. Onsdag dro jeg Anniken og Kaja til peppes i nydalen der vi ble motatt av en veldig familiar kelner. Jeg sikter ikke til at vi er stamgjester der, men at vi hadde sett han et sted før. Jeg personlig hadde vel egentlig aldri sett ham, det var Kaja og Anniken det sto på. De brukte hele restaurant-besøket på å innse at Kaja kjente ham gjennom en venn og Anniken kun hadde sett bilder av ham på fb. Vi bestilte lasagne. Peppes lasagne er nice, prøv den ut! Grunnet at parkeringsautomaten ikke tok nye tiere fikk Kaja seg noen løpeturer ut i regnet, men ting ordnet seg. Null bøter og et måltid senere endte vi opp med å gi 70 kroner i driks, istedet for 30 som vi hadde avtalt. Vi var sjokkert over oss selv, men dagen etter fant vi ut at 70 var 10% driks, så da roet nervene seg. Vi dro til Joker og så til meg og så på grease. Kaja kjenner den ene av deltakerene, og siden jeg aldri har sett på d før ente d fort opp med at jeg heide på henne. Og han med grimasene, han var flink!




Torsdagen gikk til "Fritt Vilt". Hvis du har sett enern, løøøp å se toern. Har du derimot ikke sett enern, løp å lei enern, løp å se toern! Den er genial! Den må rett og slett sees. Nå skal jeg snart på jobb. Nyter det fine høstværet og venter på melding fra Malene, min eneste, men trofaste, leser..

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha likte den siste setningen der, søta! Jeg er en trofast leser vettu. gleder meg til i kveld, da blir jeg blogger jeg og! heeh

Anonym sa...

Den filmen må jeg sprette stumpen bort for å sjekke ut! Kanskje jeg skal bli blogger å? haha