17.10.2008

Løøøøv fridays!


Nå har endelig min trofaste leser, Malene, også fått seg blogg. Dette er bra! I dag fikk jeg et kall, jeg måtte ta bilder i Havnabakken. Jeg tvang Malene med og resultatet ble ordentlig bra. På jobb i dag hadde jeg sanglek med ungene. Det gikk i "vi er verdens beste bestevænna".. Tidsspørsmål før jeg har den på hjernen, eller verre; kan den utenatt! Nå sitter jeg med Malene og Anniken i kjelleren til Anniken og ser på frustrerte fruer sesong 1. Vi har vært på mcdrive (det må vi slutte med....). Vi prater om sfo, det er som regel det det går i ettersom det er våre liv. Dessuten har jeg funnet ut hvilken mobil jeg skal fikse meg når jeg får opphevet kjøpet på den gamle mobilen min. Samsung 900 soul eller noe! Cant wait.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Neste gang skal jeg være med ass..

Knut Gleditsch sa...

Velkommen til "the fantastic world of bloggers" begge to.. :p hehe!! Ser ut som dette kan bli en artig blog, så jeg trur jeg lagrer den som bookmark og leser litt hvis det er noe nytt :)

Stikk gjerne innom bloggen min også, hvis dere trenger noe mere å bruke tiden på :p "somewhere..." bloggen er jeg dårlig på å oppdatere, men "life through..." bloggen prøver jeg å holde up-to-date så mye jeg kan :)

K.

Ingrid E. sa...

knallbra det du! trenger lesere vett!!!