18.10.2008

Rainy Saturday!

I dag er det man kan kalle en veldig typisk høst-lørdag! Det regner, det er grått, mamma og pappa rydder inn hagemøblene og JEG, jeg øver til eksamen. I kveld skal jeg være med Anniken og Rebecca. Spørsmålet er bare hvor vi skal være! Dette spørsmålet har revet meg vekk fra eksamenslesningen og bort til dataen. Føler jeg tenker bedre her, med face og slikt ved min side. Dagens spørsmål, Snarøya eller Nordberg... Sengen til rebbern eller kjelleren til Anniken.. Og egentlig burde dagens spørsmål for min del dreie seg om Storbritannia på 1850-tallet. Som dere ser blir livet mitt totalt kaos med en gang SFO ikke er en del av hverdagen... Her er noen bilder av den knalle SFO gjengen!

1 kommentarer:

MaleneB sa...

hehe herlige bilder! hehe!!! syns dere skal være hos anniken, kjelleren hennes er så koselig!! :)