19.10.2008

Søndag!! Lynkamp!

Jessda, jeg er et saftig lyn-fan og i dag dere, i dag er det lyn kamp. Desverre går den hverken på Ullevål eller på tv så jeg blir stucked med live-komentatoren på nettavisen.no.. Men vi satser alikevel på seier mot tamme ham-kam som er verter denne kvelden. Ellers så går det i eksamens-lesning, for tiden er jeg i fare for å komme i julestemning. Det er jeg hvert år i oktober tider. Når det begynner å bli kaldt, vi tenner i peisen, jeg er ett dobbeltklikk unna julesang-mappen min på dataen. Har lite å blogge om i dag, men jeg skjønner det slik at trenden er sånn at jo kjedligere dagen har vært jo mer har man å blogge om.. Eller noe liknende. Ergo jeg prøver å følge trender, men jeg merker d halter litt det her.... ehh...
Ut og over!!


(Det morsomme med dette bildet er at jeg er på det. Nest nederste ansikt til venstre!!!)

0 kommentarer: