19.10.2008

GRELLT LYNTAP OG FATSO

jada dere da ble det lyn-tap nok en gang! men la oss ikke gråte over det. Jeg har akkurat hatt dvd-rassia i huset.. Sykt mange dvder som mystisk har blitt borte.. Noe er funnet, noe blir vel aldri funnet.. damn. Lurer på hvor mange penger jeg har brukt på dvder og serier. Jeg elsker serier. Har alle sesongene av serier som Frustrerte Fruer, Prison Break, One Tree Hill, The OC, Nip Tuck osv.. Hehe, drama.. Det liker vi. Min gode venninne Rebecca har nå prestrert å være forside matriell for Fatso's artikkel på filmweb. Dette var lite ikke gøy ettersom hun kun er statist! Denne filmen må jeg løpe å se når den kommer ut, tross antakelig 10 sekunder med Rebbern på lerretet , er det vel verdt det:)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, saken er vel heller at jeg gir hovedpersonen ett nokså bitchy blikk, der jeg vandrer i forferdelige fargevalg av noen klær, som jeg ble beordret av regisøren om å ta på meg!

Ellers fin blogg Ingrid;)Du kan jo skrive litt pene ting om meg i neste blogg-innlegg kanskje..bare sånn feks altså:P hehe!
du kan godt skrive litt om venner, venninner, kompiser, vennegjeng også da=)Mener du ligger litt i faresonen her nå:P

Anonym sa...

hahahah! er dette rebecca eller?

annikn

Ingrid E. sa...

haha Rebbern da, syns dette innlegget var ganske fint om deg jeg!
Ja Annern, det er Rebbern - i egen person!