20.10.2008

Monday is everybody's løøøvday

Da var uken igang! Mandager er sjeldent gode mot meg. Ikke nok med at det var skikkelig dårlig vær, men i dag ga vi nøkkelene til den nye leiligheten vår til den nye leieboeren. Leiligheten der jeg skulle bo, men sfo lønnen strakte seg vel ikke akkurat til leiepenger til leilighet. Så der måtte jeg se to vilt fremmede venninner gå inn i min leilighet. I dag stilte jeg for første mandag noensinne (mandag er fast turdag), opp i turklær! Men det ble ikke tur. Det ble lek i gymsalen. Så jeg måtte rave rundt på sfo og se ut som et fridretsløper forvillet på sfo. Så må vi takke Moa, han ga meg og Malene en sjanse med hele 2 klasse i gymsalen, vel og merke ikke helt alene; Mai Linn sto til med stor hjelp.. Men Malene låste Mai Linn inn i ballrommet, uten vilje, men barna ble redde. Legger inn litt bilder.. Bilder sier mer enn tusen ord, og når dagen min er beskrevet med 5-6 linjer er det like greit å la bildene fortelle dere det ubeskrivelige om min dag. Wow.. der var jeg dyp dere!

løøøøveh<3;-)
ps: her hopper jeg bukk i gymsalen!


Jeg legger frem mitt forsalg om Halloween party for barna, her med mine to nice innbydelser! lekkert hva?

1 kommentarer:

MaleneB sa...

huff jeg har kjempe dårlig samvittighet. Stakkars Mai Linn!