22.10.2008

LOVEHEARTS, LOOVE AND BALLET (en herlig tirsdag)

Så var det tirsdag. Tirsdag betyr Greys og Greys betyr drama. Drama liker vi. Ellers rushet jeg fra jobben 4 for å rekke privatistkontoret på fyrstikktorget før det stengte halv 6. Etter en evig kø og litt om og men ankom jeg og fant en stengt dør som fortalte at de stengte 3! Det er til å bli glad av vet jeg! Så da venter en grytidlig morgen dag som består av morgentrening på elixia og enda en rushetur ut til privatistkontoret for å sikre meg fjorårets eksamen! Jeg var på trening i dag og. Jeg og Anniken hadde nemlig bestemt oss for å ta en hard xycling time. Da vi ankom fikk vi beskjed om at vi var nummer 6 på ventelisten til å få på plass på spinningtimen. Når startet man med ventelister til en spinningtime? Vi fikk hvertfall aldri plass på denne timen og fikk valget mellom en sånn shake your booti-afrikansk dansetime og en balleton (ballet)-time. Vi gikk for balleten. Afrikansk dans har jeg aldri prøvd, men ballet har aldri vært min greie. Men vi får håpe jeg ble til en god latter for resten av de fremmøtte til denne timen, som så som tatt ut av en scene i balletstykke nøtteknekkeren. Jeg og Anniken har nå inngått en deal om at vi skal prøve ut alle de forskjellige danse-timene de har på Elixia. Det blir gøy! Jobben i dag gikk som smurt. Jeg så på Malene lage toast til barna. Jeg passet på to barn som skulle gjøre lekser. Min oppgave var å passe på at de var stille. Men det var jeg som ente opp med å få tilsnakk av et av barna som syns det var upassende at jeg skravlet i vei rett etter at jeg hadde satt henne på plass og bedt henne være stille. Så den var grei. Ellers satser jeg på at vi snakker Køben Malene. Lommeboken sier kanskje ikke alltid ja. Men det gjør jeg! Hvem kan vel takke nei til en ekte harrytur på comandore med en gjeng med herlige jenter? Not me. Jeg sier bare "Strøgen, her vi kjem".


OVER OG UT LILLEBJØRN OG KNUT

2 kommentarer:

Robin Johansen sa...

fin du e :)

MaleneB sa...

ja, Ingrid! du er sukkersøt;) looking forward til løøøørdag!