22.10.2008

Verden trenger kun 11 menn!




I dag kjøpte jeg magasinet 'Det Nye'. Og det er et ganske så interessant blad skjønner dere. Denne måndten fortalte de blant annet om at en lærer på ungdomskolen fortalte at verden trenger kun 11 menn for å befrukte alle verdens kvinner. For å si det på en annen måte. Det eneste vi trenger er en start-elver på et fotballag. Spørsmålet er. Hvem skulle da bli valgt? Det må bli en med utseende, en med musikk, en med politikk, en med klokskap, en med legekunnskaper osv. Jeg satte meg ned for å tenke på hvem jeg ville satt opp i denne 11-planen. Det ble veldig vanskelig. Bortsett fra det har jeg funnet ut at den grelle fargen lilla, som nå er på moten er egentlig ganske fin. Dere burde prøve ut den! Jess.

I dag fant jeg ut at jeg antakelig har begge eksamene mine om under en måndte. Med andre ord; dette blir en grise-bra måndte. Jeg har halloweenfesten å se frem til da:) og JUL!




2 kommentarer:

MaleneB sa...

jeg vet et par som burde være på listen, og et par som hvertfall ikke burde vært på den:p

Anonym sa...

inga G kler hvertfall lilla! du skriver vel ikke da i tillegg dagbok??? :Pklemmer