24.10.2008

Friday morning

Nå har jeg nettopp stått opp. Slik må til når vaskedamene kommer. De kommer mellom 8 og 13. Ergo jeg sitter forpint å venter på en billyd på parkeringsplassen vår. I dag skal jeg på jobb, og på kvelden skal jeg ha sex and the city the movie night med Kaja og Anniken. Det gleder jeg meg til. Personlig har jeg sett filmen allerede to ganger. Men de to restrerende har aldri sett den. Så jeg gleder meg til å se den og fortelle alt som skjer 1 minutt før det skjer. Men å se filmen en tredje gang gjør meg ingenting. Den er genial! Eller hva?

I morgen skal jeg i byen med Malene. Vi skal se på halloween kostyme. Min plan er å være djevel. Jeg har et par djevelhorn og en djevelhale som jeg fikk fra London for et par, eller det begynner vel å bli endel, år siden. Så står det mellom å kjøre rød tights og topp eller sort. Ettersom jeg aldri har sett en rød tights i butikkene. Nå blir dette sånn skikkelig tørrprat. Når jeg eeegentlig ikke har noe spennende å si! Blogges leitah dere!!!!!

0 kommentarer: