25.10.2008

Jul og bryllup<3

Jeg er en typisk jente. Jeg har planlagt bryllupet mitt siden jeg visste hva det var. I tillegg er jeg en typisk jule-elsker. Jeg får julestemning allerede i oktober, men prøver å holde følelsene ute frem til desember. Malene er motsatt. Hun skal aldri gifte seg og hater jul.

Ingrid: Mitt bryllup skal være i en park, med masse blomster og hvite benker osv..
Malene: Også begynner det å regne:)
(GLEDESDREPER)

Drømmetilværelsen til Malene er å få barn med en homse. Så kan de være gode venner, men ikke ha den kjæreste greia. Også skal de ikke feire jul. Hun skal til syden istedet, så når alle vi jule-elskere er feite etter julen kommer hun hjem brun og fin..

Nå har jeg satt på 27 dresses, så kanskje jeg kan få banket litt vett inn i Malene!




2 kommentarer:

MaleneB sa...

Du er søtere enn søtest min lille julebukk! Nå får jeg nok stempelet sææær. hehe

MaleneB sa...

ååå digger den forsidetingen din!!!!!!! jeg som var så stolt over min. hehe:p