27.10.2008

Helgen min i et nøtteskall!




Fredagen besto som alle vet av meg, Kaja og Malene i kjelleren til Anniken med Sex and the city the movie. Lørdagen derimot besto av bytur på dagen. Malene kom kjørende opp til meg etter å ha vært hos frisøren og møtte meg med en herlig ny brunfarge i håret. Så tok vi tbanen ned til Stortinget å møtte Kaja der som kom med en annen bane. Vi dro på Standard. Her fant jeg et devil bride-kostyme, noe jeg aldri skulle ha kjøpt. Men grunnet den grusomme varmen der og mange gærne stamkunder som ikke hadde rukket å ta av forige kostyme før de var ute for å kjøpe nytt ventet jeg med å levere det tilbake. Da jeg sto i køen på standard fikk jeg ganske så panikk. Jeg kjente en hånd på skulderen og så kjente jeg en kraftig lukt av alkohol. Det gikk mange rare tanker rundt i hodet mitt. HVEM VAR DETTE?! En gæern alkoholiker? Jeg snudde meg rundt og det viste seg at det var godeste Anniken som kom fra Grand cafe etter en middag med familien. På en snurr som hun var fortalte hun at hun hadde drukket siden 12. Noen må vel gjøre det og. Så dro vi til Ica Maxi som er en genial butikk! Vi måtte jo ha litt candy! Og Candy ble det nok av!

Søndagen gikk kort og greit til bursdagen til mitt kommenes barn firmenning (altså min tremeninngs datter:P). For så å dra på en herlig lynkamp! Der Lyn förstås vant 3-0! Og så løp jeg over til Annniken.......... OVER OG UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan jeg gå slik på sfo? Kjøpte selvsagt ikke skoene! Og ikke sløret heller!

1 kommentarer:

MaleneB sa...

du er bare herlig!