27.10.2008

Typisk jentedrøm!

Ja jeg er 20, og er absolutt ikke i tankegangen på å få barn! Men drømmene er der. Når jeg får en liten datter som jeg skal kle opp. Se på Suri Cruise for eksempel. Ikke bare er hun søt som sukker, men hun har en bedre stil en de fleste stilsikre 20-åringer! Og hvor gøy blir det ikke å finne på navn?

Når mørket trasker raskere på og kulden kommer får man mer tid til å sitte inne og drømme om alt man ønsker seg.. Derfor har jeg lagd en liten collage, eller hva det heter og drømt meg litt bort. Det er direkte fælt hvor mye man kan ønske seg ting, sånn inderlig, men man vet man aldri får det.

Merkelig nok fant jeg ikke på noe mer nå! Men dette er hvertfall planen når lønningen kommer på konto. Ikke det at dere ser en vakker liten pomeranian på armen min neste uke, det blir mer enn en månedslønn og også en godkjenning fra min mor (som ganske sikkert aldri kommer).
I dag har dagen for det meste gått til klaging. Jeg er ganske flink til å klage har jeg lagt merke til. Men det hjelper jo! Ingen tvil. Neste uke får jeg vite om mitt ønske om oppheving av kjøpet på mobilen min blir godkjent av NOKIA. Da er det jo nesten så jeg har råd til denne herlige nye pradamodellen til LG. Mobiler med fullt tastatur er drømmen.
Forresten.. Er det ikke utrolig gøy når bilder fra helgen blir lagt ut på facebook? Mona prestrerte i dag å si at jeg og Anniken hadde FRITIDS?! Fordi vi maste på Monica sine bilder fra lønningspilsen. Dette er jo søndagen/mandagens event mener nå jeg, etter en våt bytur. Og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om den der!