27.10.2008

Jeg HATER syklister i trafikken


Jeg HATER syklister i trafikken!


1. De klarer ikke bestemme seg for om de skal være fotgjengere eller følge bilenes regler.

2. De sykler gjerne tre i bredden, i gangfart.

3. Ikke snakk om at de sykler inn til siden for å la meg kjøre forbi


Når de sykler i rundkjøringen venter de at vi skal stoppe for dem under samme forutsetninger som jeg stopper for en bil som allerede er i rundkjøringen. Men når det blir rødt lys, da vil de ikke følge våre regler lenger, så da sykler de enten rett over på rødt lys eller sykler bort til gangfeltet og sykler over (noe som IKKE er lov).. Når de bytter status i trafikken så ofte er det vanskelig for MEG som bilist og skjønne hvor syklisten vil henn i verden. Den kan overraske på alle mulige vis. Og det verste er at uansett hva feil den syklisten gjør så er det jeg som får skylden om vi kræsjer. Jeg merker at jeg fort kan bli forbanna i trafikken. Jeg skriker, hyler og sværter. Noen ganger kjører jeg oppi stumpen på syklister og ruser med motoren. Det er gøy. Det er viktig å stå for sin mening, og få budskapet klart frem. Mitt er: SKAFF SYKKELVEIER, ELLER HOLD DERE I SKÆVVEN!


:))))

4 kommentarer:

Robin Johansen sa...

E virkelig enig med dej, søta! det e så utroolig irriterandes :) kjempe fin blogg forresten!

Anonym sa...

jeg HAAAAAATER oxo de fæle syklistene!!!!! de er serr frekke!!
:P

Anonym sa...

Hehe, ENIG ENIG.

:)
Grattis med blogg... ;)

Anonym sa...

Jeg er ENIG!!