27.10.2008

Vår blonde Susan Mayer versjon<3



Noen trenger å høre "break a leg" før de skal ut på scenen - Mona trenger den før hun skal ut i hverdagen. Hun er søt og sjarmerende som Susan Mayer, men hun er også like uheldig. Alikevel tar hun det hele med et smil og ufattelig ro! Å stikke hull på lokket på sylteagurk-krukken for å få den opp er vel en ting, men for så å glemme at det er hull i den å legge den i vesken? Mona luktet sylteagurk resten av dagen.

Mona sin 20 års dag:
Mona: Regner det?
Ingrid: Hæ? Det er blå himmel Mona!
Mona: Hvorfor er jeg våt på skoen min da?
Ingrid: Det kommer fra vesken din?!
Det viste seg at hele vannflasken hadde rent ut i vesken hennes. Ipod og ny (lånt) mobil var full av vann...

Mona tror gjerne at alle som sier hei rundt henne sier det til henne. Der vi andre kanskje ville sett opp for å se om vi kjente personen, nøler ikke Mona med å stråle opp å svare hei tilbake!
Hunden til Mona er heller ikke så snill mot Mona.. Her for leden tisset den på jakken til Mona, og Mona merket ikke det før hun var på jobb..
Ikke engang på Kiwi lar uheldigheten være å spille henne et puss. Mona har dårlig tid. Drar kortet og beiner ut av butikken. Etter henne kommer Kiwisjefen løpende. Kortet ble avvist, og til Monas sorg og smerte blir nok hele settingen sett på som et lite kiwi-ran for resten av kundene.
Men tross alt uhell tar Mona dette med et smil. Hadde det vært meg hadde jeg løpt rundt å vært rasende!


Dette bildet minner meg forresten om Mona på forrige lønningspils;)

4 kommentarer:

MaleneB sa...

ÅÅå søte Mona!! herlig innlegg, Ingrid!! Sitter med tårer i øynene jeg nå, tenk at en så søt jente kan være så uheldig?

Anonym sa...

HHAHAAHAHHA jeg dør av latter. mona er så søt og komisk. det går ikke en eneste dag uten at mona har opplevd noe ille...

FOR EKS: i går skulle hun ta bildet av en hest. hun ante fred og ingen fare:)
-men det hun ikke så, var at det stod en dame ved siden av hesten. damen ble så sur på mona, og bare "fint om du gidder å Spørre før du tar bilde TAKK!!!"

hahahaha

Anonym sa...

jeg syntes det var et fint innlegg:) du er søt du Ingrid! <3

Anonym sa...

det var forresten fra meg (mona)