28.10.2008

O jul med din glede i oktober



Jeg er så enig med dere som sier at det er alt for tidlig å starte julen i oktober, når den ikke er før i desember. Jeg virkelig strever for å holde meg unna julemusikk og pepperkaker i oktober når mørket streber på og det nesten er umulig å ikke få julestemning. Men så har jeg tenkt. Julen er fort kort! Julen er så god, alle er glade og det er virkelig mulig å nyte kulden! Hvorfor strebe unna den, når den er så god og snill mot deg? Derfor skulle jeg nå til å laste ned all verdens julesanger (noe jeg gjør hver jul. Når julen går mot slutten er det noen som tar ned julepynten. Jeg må fjerne alt på dataen som har med jul å gjøre. Det gjør meg vondt. Men savnet jeg har resten av året gjør julen ekstra god når den kommer igjen), men limewire ville det annerledes, så jeg kjørte youtube istedet. Også er det alle disse nye julekalenderene på tv. De er ellevilt dårlige. Når ble Skomakergata, Amalies jul og jul på Sesam Stasjon for dårlig? Når jeg ser på introen av Jul på Sesam på youtube merker jeg at hjertet mitt hopper, blir helt gira og ser meg rundt etter julekalenderen for å åpne neste luke. Jeg sier bare: vi lever bare en gang, hvorfor starte julen 1 desember når du elsker den så høyt som meg? Når oktober og november måndte er meget potensielle måndter for julen de og! Det blir jo garantert ikke noe hvitere i desember. Missforstå meg rett, det bor en liten jentunge i meg som fremdeles drømmer om dalene sne og en julenisse på døren 24 desember<3


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kunne ikke vært mere enig!! Jeg har julefølelse NÅ jeg:) pleier å variere fra år til år når jeg får den. MEN NÅ HAR JEG DEN!

God jul :p hehe
Fin blogg

MaleneB sa...

For en stakkars sjukling som meg er det utrolig koselig med telefoner vet du:) satt sånn pris på det! u made my day, baby! klar som et egg for i morgen, pakker med meg et lite apotek, så blir det bytur på denne bonden også!

Anonym sa...

Elsker jul!!