29.10.2008

Lets make it all about me<3

1. Hvorfor blogger du?
For det første utfyller jo endel av dødtiden min, for det andre ble det plutselig en ting til å sjekke når jeg går på dataen. Nå har jeg msn, face OG bloggen å sjekke. Rene kicket vil nå jeg si. Men for da det litt på det seriøse elsker jeg å skrive (ikke bøker nei) og å designe:)
2. Hva gleder du deg til?
Jeg gleder meg innmarrig til denne bloggen blir en hitt og jeg kan slutte på jobben og kjøpe meg en toppleilighet på Aker Brygge for bloggpengene. Jeg skal bli en blogg-gründer. Jeg gleder meg også til jeg er ferdig med eksamene, til jul. Til å reise et sted. osv:)
3. Hva gruer du deg til?
Gruer meg til å øve på eksamen, gruer meg til å gå en stygg kommentar på bloggen. Da begynner jeg å gråte. Jeg gruer meg veldig til verden går under.
4. Nevn en ting du er flink til?
Jeg er flink til å blogge, en grunn til å følge MIN blogg!!!!!!!!!!!!
5. Når er du gladest?
Når alle rundt meg har det bra, når julen kommer. Når jeg får min egen bil. Når jeg er ferdig utdannet og blogg-gründer på fritiden. Og den dagen Cristiano Ronaldo frir til meg förstås
6. Hva vil du bli?
-Først skal jeg bli blogg-gründer. Så skal jeg utdanne meg enten til journalist, grafisk designer, interiør-arkitekt eller advokat
7. Hva er din favorittbutikk?
Har egentlig ingen i Norge. Norge er litt døvt. Jeg reiser ganske mye så finner ganske mange fine butikker i utlandet. Men jeg har desverre ikke pugget disse butikknavnene:)
8. Singel/kjæreste?
Jeg er nok snart forlovet med en handsom, rik lekkerbisken fra Hollywood eller fotballbanen!
9. Det fineste stedet du har vært?
Venezia er vakkert, keysene utover mot Key West er også helt utrolig karibien-faktor. Cape May i New Jersey er helt utrolig sjarmerende. Piana på Corsica er helt amazing. Men det beste stedet jeg noensinne har vært er Gambia. Vi bodde på et fint hotel, været var nydelig. Men med en gang vi gikk utenfor hotellets grenser så vi fattigdommen. Men tross fattigdommen gjorde de ikke annet enn å smile. Derfor det blir kalt "the smiling coast". Helt utrolig land!
10. Hva liker du å lese om på en blogg?
Jeg elsker å lese andres sterke meninger om saker, enten jeg er enig eller uenig. Videoblogger er kongebra og gjerne litt humor. Det skader ikke:)

7 kommentarer:

MaleneB sa...

Når han rike og berømte frir til deg, spør du om nr til tvillingbroren eller? ;)

Cecilie sa...

å trillingen!:P men han må helst vær lam.. kjæresten min sin største drøm e at eg ska finna meg ein riking, som hverken kan kysse eller ha sex, men som eg kan være i sammen med sånn at han kan leve på min rike mann, haha! han kan jo bare drømme:P

Cecilie sa...

haha, thanks!:P

Emelie sa...

Jeg vil også kjøpe meg leilighet på Aker brygge;P Alltid vært en stor drøm, hehe =D

Anonym sa...

Takk for kommentar!!
er nydelige med sånne sko hehe :D

Anonym sa...

Vil da tro det heter header;) I alle fall det jeg kaller det:) Tusen takk, super koselig å høre :D!!

Så gøy at du tok samme utfordring som meg:D

Anonym sa...

Fin blogg:) Trodde ikke jeg tørte å klippe lugg jeg heller. Hvertfall ikke la venninna mi gjøre det, men hoppet i det, og ble jo kjempefornøyd:) Noen ganger er det vanskelig å velge sånn;p Men du hadde sikkert blitt pen med lugg:)