29.10.2008

Hvis jeg kunne velge..




- Skulle jeg opplevd barndommen på nytt. Jeg husker den som fryktløs, herlig og avslappende.
- Jeg skulle lært meg alt jeg kunne om sminke og mote litt tidligere så jeg slapp å se på den grufule stilen min i min unge alder.

- Jeg skulle gjort en litt større innsats på vgs.

- En vakker villa i Thailand, i Marbella og i Fort Lauderdale skulle vært min.

- Jeg skulle hatt en lekker leilighet på Manhatten.

- Jeg skulle investert i flere leiligheter i Oslo.

- Syklister i veiene skulle ikke finnes.

- Det skulle kunn vært sne og kaldt til jul. Etter jul ble det med et sommer og sol

- Man skulle ikke legge på seg av mat

- Det skulle aldri vært en syk forklaring om at jorden en dag går under.

- Man skulle aldri kunne bevise at spøkelser finnes.

- Jeg skulle vært snillere mot lillebroren min da jeg var liten.

- The OC skulle aldri ha lagt opp!

- Biler skulle vært gratis

- Jeg skulle hatt alle mine besteforeldre i live.

- Og begge mine foreldre skulle levd like lenge som meg.

- Jeg skulle gjort alt for at mine venner skulle være lykkelige.

- Jeg skulle vært rågod i å synge.

- Det skulle vært fred på jorden.

- Ingen skulle lide<3

2 kommentarer:

MaleneB sa...

Hvis alt dette hadde skjedd, hadde ikke du vært den du er i dag. Husk at hvert enkelt valg du har tatt i livet har gjort at du er der du er nå. Syns du har gjort noen råbra valg;)

Ingrid E. sa...

du er best du<3