25.11.2008

Barnslig utbrent?



Like før jeg må legens vei for å be om sykemelding. Jobben tar rett og slett knekken på meg. Ikke bare lurer jeg på om jeg begynner å anlegge sittesår og skravlesyken, men uvaner jeg hadde da jeg var liten har begynt å blomstre opp igjen. Mine før så knallbra kommentarer kan snart sendes inn til "gullkorn fra barnemunn", en spalte i Norsk Ukeblad. Man blir hva man omgåes, hva? Riktig, jeg og Malene ser snart ut som speilbildet av hverandre. Vi har farget håret mørkt. Og vi kjøper like klær. Men jeg liker det, har alltid hatt lyst på en tvilling. Hvertfall da jeg var 10. Konklusjonen min er at jeg har brukt 20 år på å vokse fra å være barn til å bli voksen. Og derfra gikk det bare nedover, jeg begynner å nærme meg 5-års stadiet igjen. Vitsene mine er ikke lenger morsomme, man ler av medlidenhet. Det er jeg som klager og sutrer mest når sjefen sier vi skal ut på tur.Vel, jeg trenger defintivt en sykemelding før jeg ender med å måtte gå rettens vei for å sikre meg en barnehageplass..

37 kommentarer:

Margrete sa...

så søt blogg! :p

Anonym sa...

Hehe, herlig humor!<3
God bedring da, søte deg!<3

Anonym sa...

Har selv alltid elsket å skrive! Siden jeg var lita, da lagde jeg mine egne bøker, haha. Blogg er moro da, man blir kjent med personene på en annen måte også :-)

Det innlegget er mest rettet til en lærer jeg hadde før jeg slutta på skolen i fjord (jeg har begynt igjen, på nytt) hun hånte venninen min forann klassen og ba henne samtidig hilse meg å si at hun leste min også :-p herre! Aldri likt henne, og hun var en av grunnene til at jeg slutta på skolen, så ille var det.. Hun sa hun lo av bloggen til vennina mi ogsånne ting..

Nina sa...

Hey! Jeg vil bare si takk for kommentaren. En anmeldelse av julefilm kommer neste mandag (1. des)

MaleneB sa...

ha ha ha ha.. :P

Anonym sa...

Ganske morro ja..ser du menger deg med ungene og humor her =p Kan si jeg føler med deg faktisk, bare på typ 1-3 års alder stadiet haha!

Anonym sa...

En stor skål også! hehe =)

BELBITA sa...

Jeg hadde alltid så lyst på en tvillingsøster da jeg var liten. Bra humor på deg, forresten!

Sv: Ja, den er det :D

Ella sa...

Huff, så slitsomt! Om du jobber i barnehage skjønner jeg at du er utbrent, jeg jobber på lekebutikk, og får mer enn nok av småunger der :F

Anne Maren sa...

søt blogg altså:D

Anonym sa...

Om du hater pointshop. Hvorfor har du da en reklame til siden deres på bloggen din? :p

Anonym sa...

Hehe, jeg skjønner. Jeg regner med jeg kommer til å bli lei av det selv ettersom det tar så vanvittig lang tid å få så mye poeng at du kan få noe bra for de. Og jeg har ikke verdens beste tolmodighet. Men det er jo lov å håpe ;)

Jorunn sa...

Sliten altså? Uff... Høres ikke bra ut! Du å høre på kroppen din... Best å ta seg opp før det blir verre..

Anonym sa...

hehe.. du er herlig :)

Tone sa...

fin blogg:)!

AnjaVictoria sa...

heheh, herlig innlegg og herlig humor! Jeg skal selv begynne å jobbe i enten barnehage eller på sfo og har selv friår:P ganske like vi to da hehe!

Linda sa...

søt du er :D hehe. Digger bloggen!.
Driver med da?

Tine Carita sa...

Ja, var en super helg :-D Lurer på om jeg skal ordne meg sykemelding selv ass.. hehe

Camilla Didriksen sa...

God bedring! :) Likte genseren din!

June sa...

Jeg synes det høres ut som du har humoren til MINST en åtte åring!

Tuppene sa...

Haha.. bra innlegg:P

Malina sa...

Hehe, jeg har også hatt en "tvilling" :)

Sissel sa...

Tusen takk, liker den godt selv. Morsom innlegg egentlig. :) stakkars så søt du er

KamillaK sa...

Hehe, du skriver bra. Husker jeg hadde så lyst på tvilling før.

Anonym sa...

Haha :D Får håpe den barnslige utbrentheten går over !

sv: ja, det er fint å si i fra til de som faktisk har en "boble i halsen", men når de faktisk har en stemme, som er en boblestemme er det litt verre.. Haha :p

Anonym sa...

Uffda. Masse god bedring hvertfall søta<3

Anonym sa...

så pen du er, herlig farge på håret ditt !

Hilde sa...

Søtt outfit :)

Magnuss sa...

ditt lille baaaarn!<3

Mammabenti sa...

Hehe ja klokka er så tøff:D
Oi,eksamen. Når ? Lykke til såfall:D

Silje Gusfre sa...

takk for hjelpen søta! :-)

Ha en finfin daag :D

MaleneB sa...

Du er så pen!!!!

Kristine sa...

god bedring da, og lykke til med sykemeldingen!

Camilla sa...

awh men 5 års stadiet er jo det beste! å skulle være voksen er overvurdert! Og hvis det får deg til å føle deg bedre var vitsene dine sikkert ikke noe morsomme før heller, du var bare i tenåringsstadiet og trodde du visste absolutt alt! =) tihi neida :p

Christina sa...

Huff av meg, det hørtes ikke bra ut!

MaleneB sa...

haha jeg ler av folk som ikke leser innleggene før de kommenterer!

Anonym sa...

Fin blogg :)