28.11.2008

My weekend<3


- trykk på bilde for større versjon-

14 kommentarer:

Sissel sa...

Uff da er ikek så bra nei :(
Håper du blir frisk daa, ha en fortsatt fin helg <3

Anonym sa...

sv:Hehe ;) Sånn går det når man går på musikk dans og drama linja og skal ha fremvisninger ! Da ender du opp med øyenvipper opp til pannen !;D

MaleneB sa...

wow så stilig innlegg! hvordan får du det til?

Tine Carita sa...

Takk for det ;-) Kanskje jeg prøver blondt =D Ha en fin helg <3

Anonym sa...

Lykke til med lesingen da, siste innsats nå el? Snart velfortjent juleferie da - Good luck =)

Bergen Street Fashion sa...

Oh, kul måte å gjøre det på :)

Tuppene sa...

Stilig collage!

Malina sa...

Så kreativt! Slike helger liker jeg også! Bortsett fra å lese til eksamen.. ;p

Anonym sa...

Høres ut som en bra helg bortsett fra lesingen<3

Camilla Didriksen sa...

Du får ha lykke til med lesingen og kose deg ellers ^^

Anonym sa...

Du er så deilig! Jeg sikler når jeg ser deg. Navnet ditt minner meg om et mykt roseblad som venter på nærhet. Bloggen din fin, du skriver så jeg sikler enda mere. Vil du ha fløtevaffel? jeg har mozell... ;)

Magnuss sa...

najs helg da!;D for min del har jeg sett 100 filmer og tatt det rolig i helgen. digg!:)

Stine sa...

Så kult bilde ;)
Gossip girl er best!

Anonym sa...

Svar : takk for det :-D