29.11.2008

Hormonelle meg





Personelig behøver jeg ingen p-piller eller en bolle i ovnen for å få hormonene til å svinge. Når sannhetens øyeblikk møter meg dagen derpå etter nyttårsaftens saftige sprell - fylleangsten legger seg over meg, og kvalmen stiger oppi ørene på meg - ser jeg frykten i øynene; julen er over!

I 11 lange måneder har jeg nå slitt meg gjennom hardt vær og og dype daler. I et desperat forsøk for å få livet til å stå igjen satte jeg på julesanger da årets første snefall kom, men til ingen nytte!

Men nå er altså tiden her, første søndag i advent er et faktum! Desember er morgendagens attending, og julekalenderene kan offisielt henges på veggen. La oss nyte julen og mitt gode humør i 24 dype trekk! It will be worth it!

24 kommentarer:

MaleneB sa...

nyt desember mens den er her;) hehe! plutselig er det over! Så kult det hjertet du hadde bak der var!!!

Maria Helene Nilsen sa...

Desember mnd er full av stress for min del å jeg kan ikke virkelig slappe av før det virkelig er julaften. Men det er vel kanskje litt av sjarmen ved julen?

BELBITA sa...

DESEMBER <3

Sv: Haha - ja. Vi får se positivt på det. I etterkant er det fantastisk å se tilbake på dagen jeg føyk på tryne forann bussen :-) Og jeg kom meg tross alt gratis til byen, hvor herlig er vel ikke det?;)

June sa...

Oi det er første søndagen i advent, ja. Det hadde jeg helt glemt!

Anonym sa...

Det er først i det siste jeg har fått sansen for å bake og lage mat. Men besteforeldre er uansett de beste.<3 Og de er kjempe bra å ha. Og det var litt gøy å bake sammen med dem.

Jeanette sa...

Har ikke tid til første søndag i advent.. Får ta det igjen den andre. Eller tredje.

Sv: Takk, det trenger jeg!

Sandra sa...

Takk for det (:

Hanne sa...

Elsker adventstiden, det er så kos!

Linn sa...

Deseeember er den beste månden :D Det er så koselig!

Anonym sa...

Ja, herlige desember skal nytes :P

AnjaVictoria sa...

hehe ja ikke sant den var nydelig? alle sier de blir skemt nesten :P hehe. Elsker de bikkjene jeg :)

Nina sa...

Hei så flott å høre at et er flere som setter pris på tradisjoner. Tradisjoner er veldig viktig og ikke til for å brytes. Jeg er stor fan av desmber!

Anonym sa...

bra innlegg :)

Jorunn sa...

Jeg nyter desember mens den er her, er ikke så mye man kan gjøre med at den går over. Dessuten er jeg ett sommermenneske.. Hehe..

Hilde sa...

Nydelig hår :)!

Camilla Didriksen sa...

Jeg elsker julen!!! :D

I sa...

Enig i at julen er fantastisk. Endelig desember (snart) :) :)

Malina sa...

Endelig advent! Jeg liker desember :) Så koselig header du har!

Anonym sa...

Sier bare jul jeg :D<3

Christina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Christina sa...

Desember er en herlig tid :)

Mammabenti sa...

Tusen takk:) Gleder meg så til å prøve kjolen, HÅPER han ikke er for liten :/ hehe..

Anonym sa...

Æsj, hormoner er noe dritt :P

Anonym sa...

desember er verdens herligste måned