01.12.2008

Juleeksamen<3

I dag hadde jeg tidenes verste morgen. Jeg følte meg som en blanding av en gravid, demonstrativ og deprisiv ung kvinne. Ønske om å hoppe på første og beste Amerika-båt over til et nytt liv tok til å blomstre. Om sputnik hadde stått klar til avgang på parkeringsplassen hadde jeg festet beltet og holdt pusten - eksamensdagen var her! Det verste med det hele var nok at eksamen ikke var før 5 - i slike stunder blir en time til 10, ergo over 100 timer til jeg skulle prestere. Eksamenen foregikk på OHG. Jeg ankom skolen, stress får meg til å irritere meg grasalt over småting. Et upyntet tre midt i hallen var det verste. Men også de andre eksamenskandidatene, som så ut som livredde offere for løvens lunsj. Tanken slo meg aldri at jeg må ha sett ut som et krigsoffer i skytesonen. Men stress gikk i flaks! Eksamen er over og eksamen gikk knallbra!



Min søte engle-spilledåse som spiller glade jul for meg mens jeg skal sove<3>

35 kommentarer:

Jeanette sa...

Så bra det gikk bra da!

Anonym sa...

så bra det gikk bra! :) Er sånn at man gruer seg kjempe mye, men er så godt å få det gjort og føle at man har gjort det bra. :)

Hanne sa...

Så bra at deg gikk fint! Fin engel du har:)

Anonym sa...

SV: det var veldig koselig:D

Anonym sa...

Sv: Takk! åh, jeg har vurdert og bytte men siden du sa det der så holder jeg den litt lenger :D

Ååååh eksamen? I hva da? Jeg har eksamen i mårra og du aner ikke. Føler meg akkurat som det du beskriver, bare mye værre.. Jorda går undeeeeer :S :P

Anonym sa...

Så bra at et gikk bra :D
Ja er så utrolig koselig mef jul<3 :D

Anonym sa...

så bra eksamen gikk fint :) jeg har eksamen om 2 dager, gruer meg litt for mye

Malina sa...

Å, den var søt :) Så flott at det gikk så bra i dag!

Anonym sa...

så bra da! :)

forresten, har adventskalender på bloggen min hvis du har lyst å være med! :)

Anonym sa...

Så bra :)

Maria Helene Nilsen sa...

Så bra at du er fornøyd! flax kalendere er morsomme ja, men synes det er vanskelig å bare skrape en luke hver dag!

Benedicte sa...

sv: ikke sant! elsker de to sidene der.. Et lite tips! om du ikke allerede følger med på Lipstick jungel, så gjør det:) sykt bra serie:)

Bra og høre at eksamen gikk fint:)

Anonym sa...

Så søt engel spilledåse!<3

Anonym sa...

Ja, det er litt surt.. :/
gratulerer med vel overstått eksamen, og det er bra det gikk bra! :D

Anonym sa...

så fin blogg du har :)

Margit sa...

Så herlig å ha det overstått da? :)

Kjempeherlig blogg du har, leste innlegget lenger nede om at du vurderte å sykemelde deg for å slippe å gå rettens vei for å få barnehageplass... Dritmorsomt;)

Nina sa...

Så bra at det gikk bra!!! Gratulerer!!! :D

Sv. Jeg må nok si meg enig i at Jude Law er ganske kjekk ja :P

Ine Kristin sa...

sv: tusen takk for det ! :-)
din var kjempe søt <3

Helene sa...

Så søt engel! Gratulerer med bra overstått eksamen :)

Camilla Didriksen sa...

Åh, så herlig at det gikk bra da!! :D

Hilde sa...

Søt blogg :-)

Ella sa...

Åå, så bra at det gikk bra!:) Sånt er så skummelt!! Kjempefin spilledåse!

MaleneB sa...

hehe, ja nå er du endelig ferdig med en eksamen! du fikk min flaks i dag også du! hehe

Jorunn sa...

Så bra at det gikk fint da... Godt å høre...
Koselig spilledåse...

It's Aggy bitch! sa...

så bra at du klarte det! :D

Anonym sa...

oii, du har spilt fotall lenge :) dobbelt så lenge som meg, faktisk :D

annikken sa...

Supert at det gikk bra da=D

Anonym sa...

gratulerer med overstått eksamen :)

Anonym sa...

Fin blogg :)

Å koselige header, kom i julestemning nå :D

Anonym sa...

SV: takk det samme , kom i julestemning av å lese bloggen din :D

bra det gikk bra med eksamen! :)

Anonym sa...

Så bra at det gikk fint! :)
Gruer meg til tentamenene, blir deilig å bli ferdig.

I sa...

Gratulerer med vel overstått eksamen :D

Tuppene sa...

Så herlig at det gikk bra! Finnes ikke bedre følelse!

Anonym sa...

Sv: Takk! Hehe :D

Hehe, du kan lese det på bloggen min :P Hahah

Anonym sa...

Gratulerer med eksamen, er såå deilig når man har grudd seg så lenge og så går det fint likevel! Det var sikkert fortjent:)