10.11.2008

Dagen før dagen..

Jeg er gira! Merker at hjertet banker litt fortere enn vanlig, litt susete i hodet. Det er dagen før dagen.
Dagen før lønning! Jeg drømmer om alt jeg skal kjøpe, vel vitende om at om jeg kjøper alt dette vil
kontoen være langt over minus allerede i morgen! Vel, her er
noen av tingene jeg kunne tenkt meg:








Sesong 6 av OTH.. Den er ikke ferdig på tv i USA en gang så den kan jeg vel drømme lenge etter:)



Farge håret brunt hos frisøren:)





Disse herlighetene av noen uggs har jeg siklet lenge etter<3




Den tven jeg har nå begynner å bli litt liten for mitt dårlige syn, denne så fin ut<3


HVEM HAR VEL IKKE LYST PÅ DENNE SØTE LILLE GOSSE-GOSSEN DA? Den står selvfølgelig øverst! Alltid hatt lyst på en liten pomeranian<3

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har sesong 5 kommet på dvd? Elsker One Three Hill jeg :D Og den hunden var ille søt jaa :)

Anonym sa...

Jeg syns ikke den var bra ihvertfall xD hehe. men alle har hver sin smak. vet om noen som likte den. den er ikke min type film for å si det sånn :P hehe.

MaleneB sa...

UGGS<3 de var sinnsykt fine da, trodde ikke det jeg. hehe trodde de fake var mye finere, men så feil kan man da!

Anonym sa...

Lønning er fine greier. Sparer det som blir igjen etter husleie til Londontur i desember (: De UGGsene er ganske kule, de ser bedre ut enn de vanlige hvertfall. Heldig du, som kan bruke lønna på hva du vil (:

Ingrid E. sa...

Weronica: Nei sesong 5 har ikke kommet på dvd ennå i Norge. Jeg kjøpte den i USA! Nå henger jeg så altfor langt foran at jeg nesten begynner å gråte

Malin maarud sa...

Fine uggs :)

Anonym sa...

Ååå jeg kunne også tenkt meg en liten hund <3 de er så sjønne! En dag så skal jeg få meg en liten chihuahua eller en mops. Can't wait :D