11.11.2008

Rett skal være rett!

Du kjører på motorveien. Foran deg ligger det en bil som kjører i 20 under fartsgrensen. Du blir forbannet. Du mæler inn gasspedalen og vræler forbi. Du dummer deg litt ut og kjører inn litt for tidlig. Rett oppi snuten på Mr. Sneglefart. Jeg ser i bakspeilet. Jeg ser at han blinker på meg. Hva tenker dere i en sånn situasjon? Jeg får lyst å tute, kanskje bråbremse eller skrike ut av vindusruten: GREIT JEG GJORDE EN FEIL, MEN DET GJØR DA DU OG MED DEN FARTEN DIN!!?? rett skal være rett. Sannheten må frem. Jeg hater å føle meg urettferdig behandlet! Jeg blir rett og slett driit forbanna<3


Her er et bilde av meg og Rita i Barcelona med mitt blonde hår. I morgen skal jeg farge det brunt!!

16 kommentarer:

MaleneB sa...

ååååååååh som du vet så HATER jeg sinker i trafikken.. er så utrolig teit!! sinker bør f meg holde seg hjemme, eller ta bussen. det er en grunn til at fartsgrensen er der! wææææææ kjenner jeg blir sinna. hehe

MaleneB sa...

søtt bilde btw! Blir spennende å se hvordan fargen blir i morgen!:) du må legge ut bilde på bloggen din:)

Sandra sa...

Fin blogg du har (:
Blir sikkert fin med mørkt hår!

Christine N sa...

skjønner, folk som ikke holder fartsgrensa burde ikke hatt førerkort. Får ta bilde i morgen og legge ut da :)

Anonym sa...

Forstår deg godt når det gjelder bilen som kjører i 20 km/t!
Her på Jæren har vi fullt av traktorer som kjører rundt..
Synes ikke du skal ta deg nært av det (vet at det funker bra i teorien, og ikke i praksis..)!
Fin blogg!! :)

Ingrid E. sa...

Bra vi alle sammen er enige her!! hehe. Og Ragnhild: Tipper det er litt annerledes på jæren enn i Oslo! Den sjeldne gangen jeg ser en traktor her i byen merker jeg at jeg blir så forbanna at jeg har lyst å ta en usving og kjøre i motgående retning for å slippe synet av den:)

Anonym sa...

irriterende ja.. men jeg vet om et par ganger du har ligget under fartsgrensen og inge:-P HAHA

Sandra sa...

Hehe, da er vi to ;)

Margrete sa...

jeg og vil til barcelona!

Anonym sa...

åå fint bilde:):)

Anonym sa...

Hehe:) Men hvem har ikke ønsket seg en lv?:)

Magnuss sa...

og du. det verste er faktisk SYKLISTER som tror de er BILER!!!!!

Janne Natalie sa...

Frustrerende!
Har ikke lappen selv da..

Karoline sa...

Jeg synes du skulle tutet! Faen for en idiot..!

Anonym sa...

Tusen takk :D

Silje Gusfre sa...

Så fint bilde :-)
Likte bloggen din.

Ha en fin dag!