12.11.2008

Farget håret, mange reaksjoner!


Jeg ankom SFO med nyfarget hår (mørkt).. I begynnelsen så barna rart på meg. Til slutt turte noen å kommentere det, og til slutt kommenterte alle det.Det gikk i alt fra "Har du fått nytt hår?" "Du var fin, men nå likner du på Malene" "Nei hun har ikke farget det, hun er som en kamelon - hun bytter farger i ny og ne" og "Har du fargelagt håret ditt Ingrid?" Det var til og med en søt liten unge som rakk opp hånden for å fortelle meg at han syns jeg var finere med denne fargen enn med den forige! Alt i alt tror jeg de syns det var fint.. Tross noen utsagn om at jeg var finere med den forrige fargen<3


13 kommentarer:

Anonym sa...

Gracias :D
Bli fast leser da? :)

Silje Gusfre sa...

tusen takk :-)

Jaa, det skal bli deilig (om det blir noe av) :-p

Ha en fin natt :-D

Emelie sa...

Er alltid koselig når folk reagerer hvis man for eksempel har forandret noe ved utseende, som håret:) Da blir vertfall jeg alltid glad!<3

Camilla Didriksen sa...

Haha, så artig :D

Magnuss sa...

gud så søte barn er! en kamelon liksom!<3 sweeet! og, hva mener du britneyfan?:P hehe

Anonym sa...

tehe, tro meg jeg er glad jeg ikke var øverst der ;P

haha, barn er så bra! de har så mange gullkorn^^

Heidi sa...

Takk :)

Anonym sa...

tusen takk:)

Siri sa...

hehe;D

Miriam :) sa...

takk :) kjempe fin blogg!!

Christine N sa...

Hehe, barn er så søte:P Du ble sikkert veldig fin på håret:)

Anonym sa...

å har lyst til å farge håret mitt=) det ble sikkert fint.

Anonym sa...

Haha, barn er så rare :) Har praksis i en barnehage jeg, kommer mye rart fra dem :)