13.11.2008

Jeg savner å være brun!



Sommerens brunfarge har for lengst tatt farvel. Hvordan fikser dere brunfargen om vinteren? Før tok jeg mye sol, men frykten for kreft tok over og jeg kjøpte meg diverse midler som skulle hjelpe meg å bli brun. Selbruning osv. Tok meg til og med en velfortjent sydentur. Men det er så sykt mye mer jobb enn bare å kaste seg i solariumet. Barbie-pillene skal jeg aldri prøve, har hørt uendelig mye dritt om dem. Har du prøvd dem? Uansett! Jeg savner å være brun! Jeg elsker å være brun! Selvom jeg aldri har blitt negerbrun, får kun en gyllen farge. Men det gjør underverker alikevel! Noen som har noen lettvinte tips for å holde brunfargen eller noen skikkelig bra selvbrunings-tips? I NEED IT=D

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lancôme selvbruningskremer er noen av de beste jeg har prøvd :) Kanskje ikke så vennlige med økonomien, så ikke en krem man vil sløse med(!) Ellers så holder brunfargen lengre om du skrubber huden skikkelig før du påfører kremen, men det visste du sikkert fra før^^ Savner også sommer fargen :D

MaleneB sa...

jeg sverger til selvbruningspray fra vita, til rundt 150kr..:) Prøvd mange dyre som blir gule. denne er fiin:) skrubb er tingen, og mye fuktighetskrem dagen før;) er så enig med deg. Savner å være ekte bruuuun!

Anonym sa...

Ja, det har du helt rett i! Haha, og jeg som ellers alltid forsover meg, men aldri sånn at jeg ikke rekker skolen.. det var litt irriterende å få en fridag som ikke var frivillig. Var jo likevel utrolig deilig da! Men hadde jeg visst på forhånd at jeg skulle forsove meg kunne jeg jo mentalt forberedt en sånn skikkelig deilig selvpleie-dag som jeg, håret, huden og rommet mitt så sårt trenger..

Anonym sa...

Joggebukse og støvletter eviser så mye med en person det.....

jeg savner også å være brun, pff

Anonym sa...

jo takk for det du- det skal jeg så absolutt! :) ha en fin helg! :)

Irene sa...

Jeg er u-brun om vinteren. :( Vil ta solarium, men er redd for hudkreft. Orker ikke selvbruning. Så jeg har laget mitt eget motto. Vinteren er hvit (h) haha :D

Magnuss sa...

jeg gikk på barbiedrugs (melanotansprøyter), og det funker fett! men ikke bruk for mye, du kan bli jæævlig svart av det, i tillegg til å få pigmentflekker. Ellers mener jeg solarium og rynkekrem (eventuelt botox) funker:) ha en fin lørdag!

Helene sa...

Jeg tar egentlig kun sol av og til, 1-2 ganger i mnd, så jeg bruker ikke selvbruningskrem da jeg ikke vil ha skjolder. Jeg er igrunn ganske bleik, men seinest i går fikk jeg høre "Shit, du er brun!". En sydentur gjør også underverker, men da tror jeg solarium eller selvbruningskrem er billigere ;)

HEI! sa...

jeg holder meg til solarium, de har jo kremer der for å få finere brunfarge med lengre holdbarhet også.