16.11.2008

Jeg blir revet med, gang på gang!


Lørdagen gikk med til å være privatsjåfør for mine foreldre som skulle på middag i Asker. Ingen 'ut på byen'-kveld resulterer gjerne i en usunn kveld foran tven med tv 3's lørdagsfilm. Som i dette tilfelle var Titanic. Hvor mange ganger har vi egentlig ikke sett denne filmen? Jeg tror jeg tørr å påstå at det ikke bare er meg som blir like gira hver gang de oppdager isfjellet og prøver å styre unna. Hver bidige gang håper jeg de ikke treffer fjellet alikevel! Hvorfor gjør man det egentlig? Jeg vet jo at 'clue' bak Titanics legende er at skipet treffer er isfjell og forliser. Og hvordan skulle filmen liksom forsatt om skipet rakk å svinge så mye at det ikke traff isfjellet alikevel?! hehe

20 kommentarer:

MaleneB sa...

hehe, titanic er alt for lang da! har sett den såå mange ganger, men blir ikke revet med mere. bare litt rørt når jack dør:(

Martha Johanna sa...

Uff, jeg er akkuratt lik! Det er nesten slik at jeg blir verre og verre for hver gang. Sånn at jeg begynner å gråte lenge før det er trist fordi jeg VET det blir trist senere:P

Anonym sa...

Tnaa, saa hyggelig at du liker det!! Kjempekos aa faa saanne kommentarer;) Hvis du lurte paa hvordan; Adobe Photoshop.

Bergen Street Fashion sa...

Titanic er herlig og grusom på samme tid. ^^

Sv: Det er sant :D Har fått veldig skodilla i det siste :) Håper bare de er gode å gå i også, jeg går vanligvis i lave og behagelige sko :p

Det er kjempegøy å perle smykker :) Det tar ikke så lang tid, og det er gøy å se resultatet. Dessuten er det gøy å ha noe du har laget selv :p

Angela.I.D sa...

fin blogg selv :)
den filmen er så laaang :P blir rørt i flere av senene.

Anonym sa...

Har sett den en hel haug med ganger, men syns den er like trist hver gang. Ha en fin søndagskveld! :)

Anonym sa...

Hehe, Barcelona er en av de vakreste byene synes jeg, ja! =)
Kaller du deg selv Inga? trodde du het ingrid? hehe, søsteren min heter Inga og jobbet på SFO, hehe, merkelig :P

=)

Anonym sa...

Titanic er så trist:/
Sv: Ja er helt enig der! Har utrolig mye jeg ikke KAN eller vil miste.

MagnusQtie sa...

Liker bildet som illustrerer Titanic :)

Silje Gusfre sa...

Tusen takk søte :-)

Titanic er den fineste filmen <3

Hatt en fin helg forresteb? :-D

Marlene sa...

har ikke sett titanic jeg ;o

Anonym sa...

Jeg også så p den igår :P. Litt ihvertfall! Vekslet mellom den og ghost ship, og den ble jeg utroli skremt av hahh, ikke bra når en skal legge seg etterpå! :/ :P

Camilla Didriksen sa...

Åh, Titanic. Den filmen liker jeg utrolig godt :)

Shelly sa...

Helt enig med det, jude law var helt utrolig sjarmerende og amazing i den filmen! :)

victoria sa...

Hva skjer med at alle ser på Titanic nå fortiden? Booooring :)
hihi.

Karoline sa...

Haha! jeg satt og snakket om det der med venninnen min på lørdag faktisk.. Titanic var på tv'en også sier venninnen mi: NEI, ikke kræsj i fjellet. Jeg: NEEEEEI.De kan ikke kræsje! Men vi vet jo at de gjør det. Venninnen min: Det kan jo hende de har gjort om på filmen da..
<3

Le Dust sa...

Den er veeldig lang da.
Men den er elsk egentlig<3
herlig film(:

Margrete sa...

nydelig film!=)

1 sa...

takk :)

a, titanic er så fin!

Anonym sa...

Nei, huff! En sånn film kan ikke jeg se! Jeg er redd for vann! Jeg har klart å "styre unna" den (høhø, tok du den? ;D) i 13 år, og mer skal det bli!