23.11.2008

Min største skrekk!

Edderkopper, slanger, haier, mørke - you name it. Skrekken har ingen hemninger. Den tar full kontroll over deg og lammer deg med sin kraft. Jeg skal ikke si jeg ikke er redd for edderkopper, at jeg elsker slanger, at jeg daglig svømmer med haier og elsker å være i mørke rom! Men det er en skrekk som har tatt overhånd over meg. Som jeg ikke kan forklare. Den oppsto et sted i barndommen, den bet seg fast og vil ikke slippe taket.. Noen vil kanskje le, men jeg vet at det ikke bare er meg som er livredd for dette individet. Jeg merker fremdeles skrekken skrike meg oppi øret og stikke meg inn i øynene og at magen står for en masse rare øvelser som gir meg en følelse jeg ikke kan beskrive. Et stikk av angst! Og vinneren av min angst er selvfølgelig:

HUFSA!


Aldri i livet om jeg noensinne hadde bodd en natt i Mummidalens idyll
med dette monsteret vandrene omkring!


21 kommentarer:

Anonym sa...

jeg var livredd for hufsa når jeg var lita! haha :-p

helt sant det ja, jeg følte meg som den dusten!

Christine N sa...

Skjønner deg godt jeg, hufsa er jo skikkelig skummel. Jeg er redd for han fyren i skrik, han med skrikmaske(ikke den skumle skrikfilmen, men den morsomme):P

KamillaK sa...

Husker jeg gråt da broren min sa at Hufsa var blitt sett i nabolaget.

Anonym sa...

Jeg synes Hufsa ser snill ut jeg^^ :p

Malina sa...

Hehe, hufsa er råskummel.

Alle bortsett fra en av dem er fra H&M og Forever 21 ;)
Forever 21, H&M, Forever 21, Forever 21.
H&M, Forever 21, H&M, Oli.

MaleneB sa...

wæææææ hufsA!!!

Anonym sa...

Takk :)

Haha, Hufsa er skummel!

Camilla Didriksen sa...

Hahaha, hufsa. Synes hun var drit skummel

Christina sa...

Jeg var sinnsykt redd for hufsa når jeg var liten.
Det er en grunn til at det er anbefalt 5 års aldersgrense på mummi.

Margrete sa...

nå fikk jeg frysninger:P

Stine sa...

fikk høre jeg lignet på henne en gang! hahaha!:) er rimelig sikker på at det var tull, men synes hufsa er søt... :)

Ingrid E. sa...

Sant? hufsa er fæl! det sitter grovt igjen fra barndommen hehe!

TRUDE HEMBRE sa...

Haha :-) Mitt største mareritt når jeg var lita.

Anonym sa...

hufsa er creepy !!!

Anonym sa...

er seriøst FORTSATT redd for hufsa!

Anonym sa...

Ble prata om hufsa på hyttetur en gang for et par år siden. Jeg turte ikke gå ut på do etterpå. Syntes jeg så henne overalt. Jeg er altså pissredd henne enda.

Anonym sa...

Jeg var panisk redd for Hufsa da jeg var liten, så redd at jeg begynte å gråte bare jeg hørte mumitrollsangen. Liker fortsatt ikke Hufsa, men jeg griner ikke lenger da...ikke så mye ihvertfall:P

Anonym sa...

Herreguud, Hufsa er så sykt skummel! Skjønner ikke at de har lov å vise Mummidalen når den greia er med? Ææ!

Anonym sa...

haha hufsa hadde jeg nesten glemt! guri så skummel hun var!!
men elsker mummi <3
:)

Anonym sa...

Føle alle e/va redde for hufsa! Isje så rart då.. offf :)

Anonym sa...

Jeg har vært redd hufsa siden dag 1 jeg så mumi!
Enda redd henne,haha mitt værste mareritt. huff haha sikkert derfor
jeg ikke tørr å gå alene ute på vinteren når det er mørkt x'D