20.11.2008

Gina Tricot (<3?)


Well.. I was a huge fan.. Jeg gjorde til og med min vei fra skolen til t-banen 1 km lenger for å 'tilfeldigvis' gå forbi Gina og 'oppdage' noe fint i vinduet, for så å måtte inn. Det var så mye stilig, uimotståelig og så vakkert billig! Men så skjedde det noe, noe makabert. Ikke vet jeg. Men for å si det sånn, Gina er ikke lenger verdt den en kilometer lenger veien inn i de lugubre bakgatene nede ved skolen min. Før var alt jeg så på hver eneste hylle og knagg 'må-kjøpe' produkter. Den dag i dag ser jeg på meg selv som heldig hvis jeg finner et plagg jeg liker. Og ikke minst som passer. Gina har glemt oss som har pupper! Enten så blir det søte å prektige toppen som hang på knaggen en vulgær topp, eller så er det så dristig trangt at puppene deler seg ut til å bli tre pupper! Uansett. Jeg var der en tur i dag. Jeg fant en poncho.
So today, baby; Was my lucky day!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg elsker Gina, men enig i at de har glemt oss som har pupper ja!<3

MaleneB sa...

digg for oss uten sånn veldig store pupper! hehe, men er enig. Gina har tapt seg fryktelig det siste året! kvaliteten har blitt dårligere å..

Silje Gusfre sa...

Tusen takk søte :-)

Ja, de er digge å ha på :-D

Magnuss sa...

har ikke så store pupper da.. en mye fint har de:P kjøpte en lue der for litt siden. tihi

Anonym sa...

heldigvis har jeg ikke så store pupper 8D