09.12.2008

Den beste gleden er når du kan dele den med andre<3


Tross min dalmatiner-look, i skrivende stund, vil jeg gå henn å anbefale self-taningen jeg bruker. Personlig klarer jeg ikke stå med armer og ben ut til alle kanter i 20 minutter for å vente på at det skal tørke. I tillegg hater jeg ting som tar lang tid. Tålmodigheten min rekker i 5 minutter, da blir lei og blir utålmodig på å finne på noe annet. Alikevel har jeg et desperat savn etter sommer, sol og min vakre gyllen-brune hud. Jeg hadde krav, men fant ingenting som svarte til forventningene. Inntil jeg valgte å bruke mer enn 5-minutterlisten min da jeg sto på Vita på jakt etter sommerhuden min. Jeg brettet opp ermene og gikk til angrep på hyllen med selbrunings-effekter og vips så sto jeg på badet med min nye kjærlighet. Vi har nå blitt gode venner, og i dag tok jeg et valg; jeg ville dele den med dere!

17 kommentarer:

MaleneB sa...

Vurderer å være utro med min faste selvbruner, men er skeptisk. tihi:) Brun&blid er å anbefale det også, dersom man orker å ligge så lenger:p

Margit sa...

Hmmm, jeg holder meg til Dove summerglow enn så lenge jeg, gir en fin diskré brunfarge den også:) Iallefall når man bruker den mørkeste:)

Men bruker du krem eller spray?

Anonym sa...

selbruning er en fin ting. :)

Sv: Men det er jo lett å lære da. :) Det er bare dumt at helst må ha domene på de fleste for å kunne redigere med koder osv. hvertfall på blogg sider. :/

Jeanette sa...

Jeg har aldri prøvd selvbruner, nesten flaut å si.. Er redd for å få dalmatiner-looken eller oransje hud. Nei, da tar jeg heller til takke med min melkehvite - til tider blåaktige - hud, hehe!

Hanne sa...

Den der har jeg også prøvd, veldig bra:) Det ble litt ujevnt da, men trening gjør mester;)

Anonym sa...

det kommer nok mer ann på personen enn hårfargen ?! heha :p

Anonym sa...

Takk for det =) Har nok laget det selv ja, men ekke no spesialist på html egentlig. Prøver meg frem og forhåndsviser en hel del =)

Kristine sa...

jeg liker spraytan!

Anonym sa...

takk for at du delte det 8D kan hende jeg tyr til selvbruningen snart x)

Malina sa...

Selvbruning er veldig lurt, heller det enn solarium eller melanotan!

Christine Tallulah sa...

hahaha, skulle ønske jeg klarte å bruke selvbruner. men jeg er så utrolig hvit, at uansett hvor lys den er ser jeg helt mongo ut :p

Jorunn sa...

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å orke å prøve sånn der jeg... Har ikke tålmodighet i fem minutter en gang.. Det er gale! Hehe..

- sa...

Hm, god idè! Skal jeg prøve :)

Anonym sa...

den har jeg hørt mye bra om. Jeg vurderer å prøve den :p

Andressa sa...

Aha.. Takk for tipset ;D
Jeg også hater å vente på at det skal tørke. Det er så kjedelig!

Anonym sa...

Vi må jo ha litt farge selv om det er vinter! Jeg tar sol jeg, men får ikke gjøre det så ofte, så får vel kjøpe en selvbruner snart også :-)

Angela.I.D sa...

jeg prøvde sånn selvbruning virket ikke helt :/