14.12.2008

Køben - Here I come my love!


Sykt.. I dag har jeg kun gjort fornuftige ting. Dagen startet med en helt syk treningsøkt på Elixia.. Aerobic! Le dere! Dere som tror at Aerobic ikke kan være sykt.. Hjem dro jeg for å legge min kjære fake brunfarge, ikke minst spise og sist PAKKE! I morgen reiser jeg nemlig! Og i ren vantro tror jeg faktisk jeg har klart å pakke ned alt jeg trenger! Jippi; jeg slipper mitt faste angstanfall når jeg har ankommet reisemålet og finner ut at jeg har glemt! Dagen slutter jeg med det mest nødvendige; litt gossips fra Upper East Side. Hadde jeg vært en av landets mest populære blogger hadde jeg avsluttet med; gled dere til jeg kommer hjem - da skal jeg legge ut bilder fra turen og bilder av alt jeg har kjøpt. Istedet avslutter jeg med; Når jeg kommer hjem skal jeg tvangsfore dere med alt jeg har kjøpt og MANGE gode minner;D

5 kommentarer:

Margit sa...

Jeg gleder meg! Alltid morsomt med reiseoppdateringer;)

Camilla Didriksen sa...

Heldig :D

Anonym sa...

åh, jeg vil og!

Malina sa...

Å, så gøy :) god tur!

Anonym sa...

Åh, det frista meg å dra på en Køben tur.

God tur! Søt blogg også.