07.12.2008

Hvit neger<3

Ja jeg vet at neger er nå betegnet som et skjellsord! Og jeg mener ikke bruke det som et skjellsord i annen retning enn til meg selv. Jeg har nemlig sprayet meg selv i ansiktet. Og nei; jeg bega meg ikke ut på en jomfrutur! Personlig mente jeg at jeg hadde skills.. Skillsene viste seg fort å ikke finnes og jeg sitter nå igjen med å se ut som en hvit wanna be afrikaner! I mitt dype sinn tenker jeg at det er en grunn til at de hvite er hvite og de med mørk hud har mørk hud. Nei, jeg slår ikke ann en Hitler å skryter av at jeg er av arisk opprinnelse, men at uansett hvor mye jeg enn skulle ønske så er jeg ment for å være en hvit liten isbjørn oppi nord - som en vakker sommerdag i året kan være skikkelig heldig og få et gyllent dis over huden. Ergo; Jeg ser ikke ut!


I går kjøpte jeg ny kjole. Som den globetrotteren jeg har vært i løpet av livet har jeg levd på å kjøpe klær i utlandet og smilt pent og svart til vennene mine at plagget jeg har på meg er kjøpt i: Frankrike, Hellas, London, USA, u name it! Jeg liker egentlig ikke å hoppe i hele Norges fotspor å kjøpe meg den kjolen alle har fra Gina, eller de skoene alle har fra Bianco. Men guess what?! Nå har jeg gjort det! Jeg har gått til innkjøp av den kjolen 'alle' har fra H&M! Jeg kunne ikke dy meg. Men ærlig talt, det er ingen hemmelighet; man bestemmer ikke selv hva man forelsker seg i!

Har du, din venninne, eller din venninnes venninne også denne kjolen?

24 kommentarer:

MaleneB sa...

jeg har den ikke, men to venninner ha den;) hihi

Anonym sa...

Nei, faktisk ikke. Men jeg har vurdert å kjøpe den, har bare ikke hatt penger. :P

Haha, bra skrevet din wanna be neger. :) Har selv sprayet meg i dag, så får håpe de andre i huset ikke våkner opp av et stort skrik fra meg når jeg ser meg i speilet i morgen. :)

Jeanette sa...

Jeg har den i svart:P

Sv: Det er kanskje min aller yndlingsjulesang. Kanskje..

Andressa sa...

Jeg har den faktisk ikke. Hehe;P
Har sett ei jente med den, men ingen av mine venner har den :)

Anonym sa...

DRITNICE kjole. vurderer å kjøpe'n, om de fortsatt selger den ;p

Anonym sa...

Hehee kjenner noen som har den ja, men what the hell, den er kul :)

KamillaK sa...

Ingen av mine venninner har den og jeg har den ikke selv. Det skal riktignok forandres på i morgen etter eksamen. Belønning er obligatorisk.

Ingvild sa...

kjenner faktisk ingen som har den, etter det jeg vet:p men den er fresh!

Hege Flåt sa...

Hvilken farge er kjolen? :)

Off, det er ikke bra med for mye selvbruning xD

Anonym sa...

ja hvit jul hadde vært så kos!

Ingrid E. sa...

carolina: nei vi får håpe du ikke blir like fæl som meg! hohoh! men thank god for make ups liksom:D
Hege: Kjolen er en blanding av beige og champagne-farge! men finnes i mange andre farger og:D
Og til alle dere andre som ikke har den men som vil kjøpe den; løp å kjøp! den er verdt hver minste lille krone:D<3

sve sa...

Jeg har faktisk ikke sett noen "levende" mennesker med den kjolen. Bare noen bloggere. Den er jo fin da :)

sve sa...

Jeg har faktisk ikke sett noen "levende" mennesker med den kjolen. Bare noen bloggere. Den er jo fin da :)

- sa...

Jeg kjenner ingen som har den kjolen, så det så ;)

Anonym sa...

Så fin kjole. Har bare sett den i sort og mørkeblå, men din var herlig! :D

Jorunn sa...

Jeg har den ikke, har lyst på den da.. Og vet at mange har den. Men det jeg ofte gjør med kjoler alle har som jeg bare må ha er at jeg kjøper de, lar de henge i skapet til alle andre har glemt at de eksisterer... Hehe...

Anonym sa...

Ingen av mine venninner har kjolen, men jeg hadde veldig lyst på den selv. Har ikke tatt meg råd til en kjole, har prioritert andre klær. Synd.

Anonym sa...

nei det virker litt skummelt :) men jeg vil gjøre det likevel =P

Angela.I.D sa...

har ikke, men tenker at jeg må kjøpe... den er fin :)

Hanne sa...

Kjempefin kjole, og jeg kjenner ingen som har den:)

Anonym sa...

Har en veldig lignende slik , blå er den da (?)

Anonym sa...

mange som har den ja, ikke rart - den er jo nydelig!

Malina sa...

Hehe, jeg holdt på å kjøpe den i sort :) har ei venninne som har den i hvit ;p

Guruizzm sa...

Så lenge du ikke ser oransje ut er det null stress
Det verste som finnes er folk som er oransje i ansiktet eller med MEGA skille!