04.12.2008

Få julestemningen i gang<3







Som hver og en har blogget om så er det vanskelig å få den julestemningen vi en gang hadde..Julen vil enkelt og greit antakelig aldri igjen bli som den legendariske barndommens jul.Men man kan så absolutt gjør det man kan for å få den igang!
Mine planer for julen er:
- Gå på skøyter i spikersuppen.
- Gå en skikkelig deilig tur i sneen.
- Juleshopping i København
- Søndagsshopping
- Kjøpe flere julefilmer
- Tenne masse lys og høre på julesanger
- Ha pepperkakekose-dag
- Ha julefilm-maraton + overnatting med masse julegodt
- Bake julekaker

Bland alt dette med en dose gode venner og familie<3
Hva gjør dere for å få julestemningen i gang?

12 kommentarer:

MaleneB sa...

tihi, nei det meste er ikke som når vi var små!! jeg gleder meg til skøytetur og julefilmmaraton :D:D:D

Anonym sa...

Jeg gjør mye av det samme som deg. Jeg er veldig glad i jula, så jeg elsker julefilmer og sånt :-D Hvem gjør vel ikke det egentlig? Bra ide med julefilm maraton, det må jeg virkelig ha jeg også!

Anonym sa...

takker og bukker for det :)

Julestemning er masse masse snø :D

Jeanette sa...

Fine bilder ;)
Gjør mye av det samme som deg for å få julestemningen i gang ;)

Hege Flåt sa...

Så mange herlige ting du gjør for å komme i julestemning! Jeg skulle gå på skjøyter i går, men ble desverre syk og måtte avlyse:(

Ariella sa...

Tror nok av mange av de tingene du lista opp skal få folk i julestemning.

Selv feirer jeg ikke jul, så det har egentlig ikke så stor betydning for meg om jeg kommer i julestemning eller ei :)

Jorunn sa...

Så gøy at du skal til Køben da.. Misunner deg!

Jeg kommer i julestemning av alle lysene rundt om! Kakemenn, pepperkaker, klementiner og julebrus... hehe..

Malina sa...

Å, det hørtes veldig koselig ut! :) fine bilder ;)

Anonym sa...

lys er obligatorisk. levende lys. baking, snø, peiskos og kaker

sve sa...

Å så herlig :D Jeg pynter, spiser julegodt og ser på juleprogram :)

Anniken sa...

Vet ikke::S

Katrine sa...

Ååå, jeg elsker julen. I dag skal jeg til byn å hsndle julegaver med fæmlien <3