27.12.2008

What Santa gave me this year<3


Endelig fikk jeg GPS-en alle rundt meg har ønsket seg til meg! Jeg er nemlig født uten retningssans! Da vi skulle til Hafjell fikk jeg beskjed om å følge skiltene til Gardemoen. Hvor tror du vi ente opp? Nemlig, avgangshallen på Gardemoen. Jeg og min nye bestevenn har nå lært hverandre bedre å kjenne og jeg har erfart at den ikke vil feste seg på dashbordet og den fører meg som regel til enveiskjøringer og lurer meg inn i feil veier. Jeg har konkludert med at ekte kjærlighet finns ikke. Ikke engang jeg og Gossip Girl får det helt til å funke. Lillebror lovte å kjøpe ses. 2 del 1 i London der han er nå. Finner han den? Nei. Massasjetimen har foreløpig ikke spilt meg et puss, men så fort timen er over og gavekortet ikke finns mer vet jeg at jeg kommer til å føle meg en smule snytt. Jeg sverger til teppet, en bok og noen gode canal plus filmer. They better not fool me.

7 kommentarer:

MagnusQtie sa...

Jeg vil og ha GG!
Møt opp på fest i en..

Anonym sa...

bra jul med andre ord

Anonym sa...

Hihi, jeg måtte le litt av retningssansen din :P

Anonym sa...

du fikk mye fint du også ;)

Anonym sa...

Sv: Godt å høre at andre sprayer seg, får meg til å føle meg mindre Barbiedoll. Jeg vil ha Gossip Girl også!

Anonym sa...

såå deilig med spa :D det vil jeg også få ^^ godt nyttår!

*--Christine--* sa...

Hehe, morsom historie å fortelle senere i livet da:D
Fine ting du fikk!