01.01.2009

2009!

Godt nyttår til dere alle! Vet ikke hvordan det er med dere; jeg er hvertfall litt slapp i fisken. Litt lei meg og, jeg vurderer å bare hive all julepynten ned i en eske nå og kaste den ned i kjelleren. Kjøre "riv av plasteret" - metoden. Men kvelden er jo en typisk romjuls-drøm. Været, rimet på trærne - alt! Men la oss ikke syte, la oss se på 2009 som en ny sjanse. Blanke ark og nye fargestifter. Det skal hvertfall jeg, så får vi se om jeg klarer å fargelegge jevnt og trutt. Hvordan feiret dere årskiftet? Og savner dere julen like mye som meg?

Följ min blogg med bloglovin

38 kommentarer:

Hanne sa...

Godt nytt år! Håper du hadde en fin kveld i går:) Jeg feiret med samboeren, broren hans + kjæreste, og masse venner av de. Så jeg ble kjent med masse nye folk:)

June sa...

Godt nytt år! Jeg hadde det flott, håper du også hadde det bra i går :-) Forresten veldig fin genser!

victoria sa...

åh, for en überfin ullgenser:)
me like!

Elisabeth sa...

Godt nytt år!
Søtt tre! Med sløyfer og slikt;)
Fin genser ja, den likte jeg :)

annikken sa...

Godt nytt år:)
Jeg feiret den med to gode venninner.
søte bilder:)

It's Aggy bitch! sa...

godt nytt år : )
håper du er i bedre humør nå da iallefall nå som det er komt et nytt år og nye muligheter : )
savner julen jeg! syns det er en koslig tid : )

Ingvild sa...

SV: Hehe, you got it! :)

Flott blog, du har fått en ny, fast leser :) Jeg hadde ikke julestemning i år at all. Men ordner seg sikkert etter hvert. ^^

Godt nytt år!

BEMAVI sa...

Deilig med blanke ark ja!:)
Fin blogg du hadde foresten;)

Anonym sa...

Jeg feiret starten på det nye året med maassevis av venner, og ikke minst med kjæresten :)

Anonym sa...

Jeg savner jula kjempemye! Synd den varer så kort. Utrolig fin du var på bildene:) Godt nyttår!

therese kristina sa...

Godt nyttår!
Feira sammen med familien berre :p
Gensaren va kjempe fin!

Maria Helene Nilsen sa...

Godt nyttår :) Know the feeling, heller kaste jula ut nå med en gang enn å tviholde på den - da kommer man ingen vei.

Anonym sa...

Åh, så fin kofte/gardigan/genser! Hihi :)

Godt Nyttår! :]

AnjaVictoria sa...

Det var ikke morro nei :/

Godt nyttår! :D

Anonym sa...

Jeg feiret årskiftet med en koselig middag hos en venninne og siden fest hos en kompis - vellykket kveld faktisk :)

Må si jeg likte ullgenser din på bildet forresten!

Anonym sa...

Godt nytt år til deg å:-) Ja jeg hadde det helt topp:-) Hadde du det koselig da?:-) Kos deg videre i dette nye året:)

xoxo/ Charlotte Aurora

Christina sa...

Jeg skal også prøve å fargelegge jevnt og trutt :)
Nei, i år ble det stille og rolig hjemme. Var ikke helt i form så :P
Nja, savner ikke jula enda. Men på mandag vil jeg det!

Godt nyttår! ;D

ATHENA sa...

Godt nytt år til deg og :) Jeg fikk feiret med venner og kjente og flere ukjente, moro var det hvertfall :) Utrolig fin genser! Hvor er den fra? :)

mari sa...

Godt nyttår :-)
Jeg feiret, hm, med familien :-D

Anonym sa...

Så fine bilder :) Digget headeren din

Nina sa...

Sv: Litt sent var det ja, men takk for kommentar uansett;)

Godt nyttår:)

Malina sa...

Fine bilder, jeg liker genseren din :) Godt nytt år!

BELBITA sa...

Godt nyttår :D Jeg savner jula. Jeg liker ikke tanken på at jeg må fjerne juletreet og all pynten i løpet av helga. Nyttårsfeiringen min gikk i jentevors med god mat og drikke, og deretter en trippel 18årsdag. Bra feiring :)

Sv. Haha, joda. Problemet blir vel å holde dem.

BELBITA sa...

Jeg elska foresten genseren.

AK sa...

Godt nytt år:)
Ja, jeg kunne godt hatt jul enda lengre. Jobb så mye og var syk resten av tiden, så fikk så vidt med meg at den var her!

Anonym sa...

Digg "jakke"

nei sa...

feiret med venner :)
savner egentlig ikke julen, men vil ikke at ferien skal slutte.

Anonym sa...

hehe, du får jo tenke på at det ikke er så lenge til du kan pakke ned julepynten! Godt nytt år! :)

1 sa...

Godt nyttår :)
Jeg savner julen svært lite, og ser egentlig bare frem til sommeren jeg nå!

Elsker genseren din forresten :)
Hvor er den fra?

Karoline sa...

Jeg savner julen! Snart skole igjen jo. Blæ! Nydelige bilder forresten<3

Anonym sa...

sv: Fikk festet ifra meg ja ;- ) Gjorde du? Godt nytt år.

Anonym sa...

nydelige bilder :) godt nyttår!

Anonym sa...

heheh nei det er vel nesten ikke det <3
Godt nyttår :)

Jeanette sa...

God nyttår!

Emelie sa...

Godt nytt år!:D
Jeg hadde en super feiring med kjæreste og venner ;)

Margit sa...

Jeg savner jula allerede!! :S
Men ser fram til det nye året:)

Ingrid E. sa...

Så hyggelig at dere syns genseren var fin:D Men det er nok bare en heelt normal - typisk norsk ullgenser! ;(

Anonym sa...

Godt nytt år :D
Ramla innom bloggen din nå, kjempe bra :D