08.01.2009

Ups and downs<3

Hei og hopp! Jeg satt akkurat på facebook, sjekket ut eventsene jeg er innvitert til, og midt inni der fant jeg en til 21-årsdagen til Kaja. 21? Så gikk det opp for meg, det er bare 8 måneder til jeg er 21!!!!! Jeg har aldri giddet å ofre det en eneste tanke, men faktum er at etter fylte 20 går ting bare nedover. Selvfølgelig ikke teoretisk riktig ettersom alderen kun går oppover, men psykisk! Halveis til 40! Får vel bare planlegge ankomsten til min første rynke, første grå hår, hvilket gamlehjem jeg vil inn på og hvor jeg vil gravlegges!

Men i mens skal jeg leve livet<3

Följ min blogg med bloglovin

14 kommentarer:

Hanne sa...

Så fine kjoler dere har:)

Elisabeth sa...

Ja de var søte ;)

annikken sa...

De bildene var det liv i, hehe:) Fine kjoler!

Malina sa...

Hehe, skremmende. Fine bilder :)

BEMAVI sa...

Du får kose deg da!:D

It's Aggy bitch! sa...

fine kjoler! : )

Anonym sa...

Du er bare nødt :-) Du vil ikke angre, jeg satt en hel natt våken for og følge med på et par episoder av the hills liksom!

Bare gå inn på www.mtv.com og søk på the hills, ser du alle episodene der, så søker du på the city. The hills sesongen er avsluttet nå =/ Men er episoder der fra denne siste sesongen, og så har the city nettopp startet, så er tre the city episoder ute:-)

Så søt du og vennina di var forresten:-)

Anonym sa...

Ser ut som du lever livet på bildene i hvert fall :) Fine kjoler!

Anonym sa...

Huffda, så gammel er du da ikke. 21 er fin alder det? Du har fortsatt mange år igjen! Men måtte trekke på smilebåndet; såå søte tanker du skriver ned, da. Haha!

Maria Helene Nilsen sa...

Off, nå kom jeg til å tenke på at det bare er 6mnd til jeg blir 19 :p

therese kristina sa...

Kjempe fine kjola :)

Karoline sa...

Leve livet ja! Flott innstilling!<3

Marte sa...

stilig blogg, og kjolene var nydelige : )

Jeanette sa...

Det er trist å tenke på å være halvveis til 40, for ikke å snakke om halvveis til 42!!