11.01.2009

Hei for en helg!

Mens alle dere andre raver ut med hvordan dere fyllet rundt helt på druen fredag og lørdagskveld skal jeg fortelle dere om min overveldende sunne helg! Nei, jeg er hverken syk, har eksamen eller en looner. Jeg har forresten ikke bare vært sunn, jeg har vært billig i drift! 30 duftlys, og en stilig svart tallerken å ha dem på (165 kroner) og 5 filmer til forrykende 199. Dere skjønner med andre ord at jeg har dratt den rolig i helgen. Men ikke så rolig som dere nå sitter å tror, jeg har nemlig trent som en indianer. Hver eneste muskel er stiv som en pinne, og jeg har fått masse blåmerker i underryggen etter at jeg overvurderte meg selv og droppet matte under pilatesen (du vet den "rull som en ball" - bruk matte der..). Nå har jeg desverre hoppet ut av kategorien "billig i drift", i går rundt 3 am fant jeg plutselig ut at jeg skulle sjekke asos og VS.. Antar at dere tar resten av reglen selv..

Jeg har forresten også rukket å rave igjennom alle de gamle bildene mine. Her er meg for ørten år siden, moteriktig og helt sinnsykt kul!



1 kommentarer:

Christina sa...

Av og til trenger man en rolig helg :)