12.01.2009

Monday, AGAIN?!

YO! Ingenting er deiligere enn å starte uken med godt humør. Nei, desverre har ikke jeg gjort det, men jeg prøver å bearbeide sorgen på en ny uke til noe godt. Håpet om å få min kjære data tilbake denne uken er stort (for tiden har jeg adoptert en random læppis jeg fant ensom her i huset som egentlig er mye bedre enn min egen, alikevel så liker jeg den ikke), jeg driver desperat å prøver å fikse ansiktsbehandlingstime denne uken inkludert frisør time. Mange deilige goder, og sist men ikke minst må jeg fikse skolebøker til den ekslusive norsk eksamenen jeg har til våren. Jippi.. En ting jeg har lurt på.. Hvorfor er det slik at du ikke klarer å kaste ting du har alt for mye av og ikke trenger og der igjen forsetter å kjøpe det? For min del gjelder det parfymer, klær, lys, pynteting og dvder.. Hva slags sykt trendy fetisj har du?

Et lite sexy utvalg av parfymene mine..

0 kommentarer: