20.01.2009

peliiis


Da kom endelig sneen vi alle ventet på, dog litt for sent, men vi skal hvertfall ikke klage på mengden. Den sier nok unnskyld for sin sene, altfor sene, ankomst. Ettersom mine livskrav innebærer en solfylt og deilig tilværelse allerede fra 1 januar er ikke sneen annet for meg enn noe som sakte, men sikkert, gnir av den nylagte sminken etter noen få minutter. I tillegg er den glad i å ødelegge hårfrisyrer jeg har lagt meget med tid i å fikse. Elgen kommer (aldri hatt noe godt forhold til den..), t-banene tar 'ferie' og veiene står. Jeg vurderer å gjøre som t-banen og ta en velfortjent time-out. Har bestilt en ukes ferie til Nice i mai og skal ikke hjem før 17 mai når sommeren for alvor begynner å innhente oss i Norge, også! Snedagene har jeg valgt å ta i et stort svelg med Chablis.. Hvorfor sitte knall edru å gråte over værgudens hat til Norge når man kan slukne alle sorger i en gladlig og lykkelig tilværelse?:)


0 kommentarer: