01.12.2009

011209


Da var det endelig desember. Hva er desember for deg? Jeg, for min del, kunne godt ha skrevet ut en svær blank banner og bare laget et enormt tankekart. Dette fordi jeg har så enormt mange tanker rundt nettopp denne måneden. Tankene er gode, varme, gledelige, lykkelige, minner og liknende. Men jeg skal for all del ikke skrive en roman om desember for dere i dag, på langt nær. Men julen er en tid som fortjener å dokumenteres på alle mulige måter; også gjennom min halvdøde blogg. Jeg får nemlig lyst å dele min juleglede med noen. Ettersom mine venner har gått lei velger jeg altså å plage dere!
Hva gjør man egentlig for å få maks mulig julestemning, allerede 1 desember?
  • Tenne i peisen
  • Tenne lys
  • Ikke minst adventsstaken
  • Se en julefilm
  • Sette på klem fm (106,8) - De spiller julesanger hele desember! LUKRATIVT!
  • Leser til eksamen (ja, det er nemlig det jeg begynner å forbinne med desember)

0 kommentarer: