10.12.2009

La meg gjenta alle andre!

Ja for jeg skal nemlig nevne Obama! Spørsmålet er om jeg er en god eller dårlig blogger som tar det opp. En god blogger skal kanskje ha bedre fantasi enn å ta opp det opplagte, men samtidig er det såpass stort at det er umulig å ikke nevne.

Jeg har bare en liten ting å si;
Jeg skjønner at sikkerheten er skjerpet, og jeg skjønner at det skjer i det ekstreme. Jeg er heller ikke veldig politisk engarsjert, noe som gjør at jeg egentlig kanskje ikke skulle si for mye om dette. Men det er en liten ting jeg vil nevne, det er oppstyret! Under oppstyret ligger det selvsagt flere ord med sitt egne budskap; jeg kunne lagt frem et slags tankekart, jeg velger å droppe det.
Jeg valgte her å droppe å ta opp det jeg skulle nevne, i mangel på nevneverdig fakta og argumenter som gjør at dette innlegget faktisk skal bli meningsfyllt. Jeg hopper over til et annet tema som har interessert meg;
Obama sitt familieliv? På hvilken måte kan denne jobben IKKE ødelegge familiens samhold? Hvor mye tid har han til å være med barna, gjøre hverdagslige ting og å pleie kjærligheten? Jeg ser at det krever et Stillehav med tålmodighet for å få dette til å fungere. Jeg er imponert, også over de presidentparene som faktisk har klart det. Jeg bøyer meg i støvet, jeg ville aldri klart det!

1 kommentarer:

Karoline sa...

Jeg irriterer meg over Obama. Han er her i så kort tid og likevel så bruker de SÅ mye penger på sikkerheten